Onsdagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: re: re: re: re: re: Onsdagsvejning
hej chemalmarin
prøv at købe mørk chokolade med lav sukker og fedt indhold. når trangen til sødt kommer over mig og det ikke er frugt jeg lige har lyst til, tager jeg feks bare 2 tern og den mørke chokolade mætter hurtig for trangen til sødt. (med høj kakao indhold 70%) og der er ikke mange kcal i så lille et stykke.
mvh flittiglise
17 år20. marts 2007 kl. 06:27
re: re: re: re: re: re: re: Onsdagsvejning
der skulle selvfølgelig have stået: chevalmarin.
hej
17 år20. marts 2007 kl. 06:28
re: re: re: re: re: re: re: re: Onsdagsvejning
Tak for det gode råd =) Så må jeg håbe at det afholder mig fra at spise det allerværste...
17 år20. marts 2007 kl. 08:55
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Onsdagsvejning
Så har jeg vejet og mål mig... Jeg har tabt 1/2 kg og 1 1/2 cm på 6 dage... Det er ikke helt optimalt, men da jeg ikke har fulgt kuren som jeg skulle, er jeg bare glad for at jeg ikke har taget på =)
17 år21. marts 2007 kl. 08:17
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Onsdagsvejning
Det er da flot cheval. Et halvt kilo på 6 dage er da et flot resultat.

Anna
17 år21. marts 2007 kl. 08:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });