Onsdagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

Onsdagsvejning
Her rokker vægten sig overhovedet ikke for tiden. Jeg vejer stadig 76,5 kg. Det eneste positive er, at vægten så heldigvis heller ikke går op.
Håber det går bedre for jer andre.
Mvh Tina J
17 år14. marts 2007 kl. 09:47
re: Onsdagsvejning
Hej
Ja her har vægten da endelig taget sig sammen så der er forsvundet 1 kg siden sidste onsdag, det var dejligt, så nu siger vægten 86.5kg. Tina så længe vægten ikke er gået op så er det godt selvom det kan ødelægge motivationen. næste gang er der sket noget jeg krydser finger for dig.

Zenta
17 år14. marts 2007 kl. 09:53
re: re: Onsdagsvejning
Super flot; Zenta. Det er godt gået. Ja, jeg håber at der sker lidt i næste uge, det er ved at være længe siden at min vægt har flyttet sig den rigtige vej, så det kan være svært at finde motivationen.
Ha´ en god uge,

Tina
17 år14. marts 2007 kl. 10:13
re: re: re: Onsdagsvejning
godt gået Zenta.

Her sker der hellere ingenting. vægten siger det samme som i sidste uge.

Når jeg tager gennemsnittet for de sidste 14 dage siger programmet at jeg har medtaget 12 dage og der skulle jeg havde tabt 1½ kg. Det skulle være mærkeligt, hvis jeg på de 2 dage jeg ikke har tastet mad ind, har spist mig 1kg til, så jeg håber og tror på at vægten lige pludselig rykker sig med et brag.
17 år14. marts 2007 kl. 10:58
re: re: re: re: Onsdagsvejning
hej alle
rigtig godt gået zenta. hvor er det flot og dejligt for dig. her går vægten stadig lidt op og ned.
jeg drak en del væske i går aftes og tror det er derfor den sagde 88.6kg i dag. jeg har lagt længe på 88.3kg og enkelte dage på 87.7kg-87.8kg
for derefter at snige sig op på de 88.3 igen. men æv i dag var det altså 88.6kg. det er rigtig surt.
men jeg hved godt vægten kan stå stille i perioder. men jeg holder hved og fortsætter for jeg vil altså yderligere ned. stort tillykke til jer det er lykkedes endnu en uge.
knus flittiglise
17 år14. marts 2007 kl. 14:47
re: re: re: re: re: Onsdagsvejning
Zenta. Flot.

Og til jer andre: Tina, Flittiglise og Kirsten. Bare rolig den skal nok rykke sig den vægt. Jeg har også stilstand. Sådan er det bare indimellem. Hold motivationen oppe og klø på, det skal nok blive belønnet.

Anna
17 år14. marts 2007 kl. 14:51
re: re: re: re: re: re: Onsdagsvejning
Tak for de rosende ord fra jer alle.

Krydser finger for jer alle.

Zenta
17 år14. marts 2007 kl. 16:05
onsdagsvejning
Hej,

Jeg har også haft lidt problemer med at ramme den fastsatte "mål-kurve", men fra i går til i dag havde jeg alligevel tabt 700 g (og ligger lige på stregen nu :-) - så fat mod piger, det skal nok komme.

Hilsen Maddie
17 år14. marts 2007 kl. 18:07
re: onsdagsvejning
Sådan Maddie!!!!

17 år14. marts 2007 kl. 18:18
re: re: onsdagsvejning
hej
tak for opmuntringerne, annap. det luner.
jeg klør på igen, med hjælp fra jer. :-)
skønt med opbakningen, tak alle.
knus flittiglise. der håber på et ryk nedad i næste uge. :-)
17 år14. marts 2007 kl. 20:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });