#11 af bruger slettet
Onsdagsvejning
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: re: re: onsdagsvejning
må man være med her ??
17 år15. marts 2007 kl. 11:49
Phatchick (slettet)
re: re: re: re: onsdagsvejning
Hej NeneH
Du skal være velkommen.....onsdagsvejningen er for alle der har lyst ;O)
PhatC
Du skal være velkommen.....onsdagsvejningen er for alle der har lyst ;O)
PhatC
17 år15. marts 2007 kl. 12:21
Kirsten P (slettet)
re: re: re: re: re: onsdagsvejning
Ja det må du ihvertfald. Der er ingen der bestemmer hvem der må være med. Hop du bare på
Velkommen
Velkommen
17 år15. marts 2007 kl. 12:30
Phatchick (slettet)
re: Onsdagsvejning
Tilykke zenta og Maddie....godt gået ;O)
Øv piger...jeg ved hvordan I har det.
Man kæmper og kæmper og resultaterne udebliver...det er ødelæggende for motivationen!
Men hæng i så skal der nok ske noget ;O)
På trods af mens, influenza og et par kilo opad og ned igen, så er der 800g mindre af mig end sidste uge.
Dvs vægten står på 120,8 kg ;O)
Jeg kan ikke vente med at se et-tallet istedet for 2-tallet på displayet!
Og så mangler jeg kun 1,2 kg før mit andet delmål er nået!!
Knus *en syg men glad* PhatC
Øv piger...jeg ved hvordan I har det.
Man kæmper og kæmper og resultaterne udebliver...det er ødelæggende for motivationen!
Men hæng i så skal der nok ske noget ;O)
På trods af mens, influenza og et par kilo opad og ned igen, så er der 800g mindre af mig end sidste uge.
Dvs vægten står på 120,8 kg ;O)
Jeg kan ikke vente med at se et-tallet istedet for 2-tallet på displayet!
Og så mangler jeg kun 1,2 kg før mit andet delmål er nået!!
Knus *en syg men glad* PhatC
17 år15. marts 2007 kl. 12:43
guest
Onsdagsvejning
må man være med
17 år15. marts 2007 kl. 13:02
Phatchick (slettet)
re: Onsdagsvejning
Onsdagsvejningen er for alle, så du skal være velkommen ;O)
17 år15. marts 2007 kl. 14:01
tynd74
re: re: Onsdagsvejning
hej phatC
rigtig god bedring, håber du snart bliver rask.
og et stort tillykke fra mig, det er super flot.
og er det ikke mærkeligt. i går var vægten stædig og stod på 88.6kg men i dag råbte jeg nærmest what!!!! i dag var det kun 87.2kg. håber det holder.
turde næsten ikke skrive det, men sandt er det. :-)
og hjertelig velkommen til gæst. jo onsdags vejning er for alle der har lyst.
knus flittiglise
rigtig god bedring, håber du snart bliver rask.
og et stort tillykke fra mig, det er super flot.
og er det ikke mærkeligt. i går var vægten stædig og stod på 88.6kg men i dag råbte jeg nærmest what!!!! i dag var det kun 87.2kg. håber det holder.
turde næsten ikke skrive det, men sandt er det. :-)
og hjertelig velkommen til gæst. jo onsdags vejning er for alle der har lyst.
knus flittiglise
17 år15. marts 2007 kl. 15:10
annap (slettet)
re: re: re: Onsdagsvejning
PhatC - god bedring.. Stakkels dig, men godt du holder ved, selvom du er syg.
Flittiglise - det går da den rigtige vej :-)
Jeg tager 500 gram på om dagen i øjeblikket. Den tid på måneden. Jeg ved det er sådan, men hold da k.... hvor er det demotiverende. Jeg går alligevel på vægten hver dag. Det er vigtigt for mig at kende mønstret, så jeg ikke pludselig en dag bliver enormt ked, fordi jeg på min ugentlige vejedag har taget på. Jeg ved jo, at det skyldes cyclus, men alligevel. Jeg har taget 2 kilo på - og ugen er ikke engang slut endnu.
Jeg passer mit projekt. Er superflittig med styrketræningen og er også flittig i forhold til kosten, så de 2 kilo ryger nok af sig selv om lidt. Hæhæ.
Anna
Flittiglise - det går da den rigtige vej :-)
Jeg tager 500 gram på om dagen i øjeblikket. Den tid på måneden. Jeg ved det er sådan, men hold da k.... hvor er det demotiverende. Jeg går alligevel på vægten hver dag. Det er vigtigt for mig at kende mønstret, så jeg ikke pludselig en dag bliver enormt ked, fordi jeg på min ugentlige vejedag har taget på. Jeg ved jo, at det skyldes cyclus, men alligevel. Jeg har taget 2 kilo på - og ugen er ikke engang slut endnu.
Jeg passer mit projekt. Er superflittig med styrketræningen og er også flittig i forhold til kosten, så de 2 kilo ryger nok af sig selv om lidt. Hæhæ.
Anna
17 år15. marts 2007 kl. 22:41
tynd74
re: re: re: re: Onsdagsvejning
hej annap
hmm ja det mens, fik jeg i morges. og nu siger vægten 88.4kg igen. jeg kender det. men jeg fik da lov i går at snuse til tallet 87.2kg . vi to må bare håbe vi ryger et hak ned når det er ovre. men det er rigtig det er surt at se vægten stige, men vi hved jo da hvorfor, og som du selv er inde på det plejer forsvinde ret hurtig igen.
pøj pøj til alle med næste uges vejning
rigtig god weekend til alle
'flittiglise
hmm ja det mens, fik jeg i morges. og nu siger vægten 88.4kg igen. jeg kender det. men jeg fik da lov i går at snuse til tallet 87.2kg . vi to må bare håbe vi ryger et hak ned når det er ovre. men det er rigtig det er surt at se vægten stige, men vi hved jo da hvorfor, og som du selv er inde på det plejer forsvinde ret hurtig igen.
pøj pøj til alle med næste uges vejning
rigtig god weekend til alle
'flittiglise
17 år16. marts 2007 kl. 08:37
bruger slettet
re: re: re: re: re: Onsdagsvejning
Hejsa allesammen... Jeg hopper lige på =)
Er forholdsvis ny... Har været i gang i to uger. Den første uge var jeg virkelig motiveret, men da jeg intet kunne se resultatmæssigt efter en uge gik jeg ned med flaget og jeg har ikke holdt kuren siden... Jeg har ifølge madskemaet ikke taget på, men heller ikke tabt mig særlig meget. Jeg cykler mindst 60 min. om dagen med 20km/t. Jeg synes ikke det er svært at holde motionen ved lige, men det er svært at holde sig fra de søde sager =(
Hilsen Malene
Er forholdsvis ny... Har været i gang i to uger. Den første uge var jeg virkelig motiveret, men da jeg intet kunne se resultatmæssigt efter en uge gik jeg ned med flaget og jeg har ikke holdt kuren siden... Jeg har ifølge madskemaet ikke taget på, men heller ikke tabt mig særlig meget. Jeg cykler mindst 60 min. om dagen med 20km/t. Jeg synes ikke det er svært at holde motionen ved lige, men det er svært at holde sig fra de søde sager =(
Hilsen Malene
17 år19. marts 2007 kl. 16:49