#12 af annap (slettet)
forvirret ang: gæst
Du læser en tråd i debat > vægttabannap (slettet)
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: forvirret ang: gæst
Altså, når jeg fulgte linket blev jeg automatisk bedt om at logge ind - inden jeg kom til indlægget :-)
Anna
Anna
17 år10. marts 2007 kl. 16:54
Lone
administrator
administrator
forvirret ang: gæst
Hej Anna,
Du har ret, jeg har også selv været lidt irriteret over det, når jeg har fulgt et link fra en mail.
Jeg rettede det i forbindelse med, at jeg gjorde, så madital bliver set bedre af søgemaskinerne - men nu kom jeg i tanke om, hvordan det kunne gøres, så begge dele bliver tilgodeset :-)
Så nu bliver man igen sendt til siden, hvor der logges ind, inden indlægget vises.
Mvh Lone
PS: Set i bakspejlet kan jeg godt forstå forvirringen, jeg syntes bare selv lige et kort øjeblik, at det var så smart ;-)
Du har ret, jeg har også selv været lidt irriteret over det, når jeg har fulgt et link fra en mail.
Jeg rettede det i forbindelse med, at jeg gjorde, så madital bliver set bedre af søgemaskinerne - men nu kom jeg i tanke om, hvordan det kunne gøres, så begge dele bliver tilgodeset :-)
Så nu bliver man igen sendt til siden, hvor der logges ind, inden indlægget vises.
Mvh Lone
PS: Set i bakspejlet kan jeg godt forstå forvirringen, jeg syntes bare selv lige et kort øjeblik, at det var så smart ;-)
17 år11. marts 2007 kl. 14:37
annap (slettet)
re: forvirret ang: gæst
Lone. Du er en skat. Nu virker det igen. Tak :-)
Anna
Anna
17 år11. marts 2007 kl. 19:56
Anna