#2 af Maddie (slettet)
forvirret ang: gæst
Du læser en tråd i debat > vægttabMaddie (slettet)
re: forvirret ang: gæst
Hej Beta,
Jeg husker, at Anna tidligere har haft problemer med, at hun bliver logget på som "gæst" - tror det var omkring uge 7, hun bemærkede det.
I al fald er der fra hendes side intet lusk med - men kan hvemsomhelst logge sig ind og deltage i debatten uden at være ansvarlig for sine indlæg, kan det måske godt skabe utryghed.
Hilsen Maddie
Jeg husker, at Anna tidligere har haft problemer med, at hun bliver logget på som "gæst" - tror det var omkring uge 7, hun bemærkede det.
I al fald er der fra hendes side intet lusk med - men kan hvemsomhelst logge sig ind og deltage i debatten uden at være ansvarlig for sine indlæg, kan det måske godt skabe utryghed.
Hilsen Maddie
17 år9. marts 2007 kl. 07:17
guest
re: re: forvirret ang: gæst
Hej Maddie
Nu har jeg logget mig på som gæst og kan blande mig som jeg vil.
God weekend
Mvh beta
Nu har jeg logget mig på som gæst og kan blande mig som jeg vil.
God weekend
Mvh beta
17 år9. marts 2007 kl. 08:50
Maddie (slettet)
re: re: re: forvirret ang: gæst
Hej Beta,
Ja, så er det nu, de krasse bemærkninger skal ud
:-)
Også god weekend til dig.
Hilsen Maddie
Ja, så er det nu, de krasse bemærkninger skal ud
:-)
Også god weekend til dig.
Hilsen Maddie
17 år9. marts 2007 kl. 09:09
Lone
administrator
administrator
re: re: re: re: forvirret ang: gæst
Jeg kommer lige med i jeres diskussion. Jeg har lavet denne gæstebruger, fordi man så dumper direkte ind i indlægget, når man trykker på linket i en af de tilsendte mails.
Og ja, i princippet kunne alle skrive alt muligt, men jeg oplever, at folk er meget reelle i forums. Hvis folk ville skrive et eller andet dumt, skal de nok finde ud af det på en eller anden måde alligevel (f.eks. ved at klikke i anonym). Er det noget I har oplevet herinde? At folk kommer med dumme kommentarer?
Mvh Lone
Og ja, i princippet kunne alle skrive alt muligt, men jeg oplever, at folk er meget reelle i forums. Hvis folk ville skrive et eller andet dumt, skal de nok finde ud af det på en eller anden måde alligevel (f.eks. ved at klikke i anonym). Er det noget I har oplevet herinde? At folk kommer med dumme kommentarer?
Mvh Lone
17 år9. marts 2007 kl. 11:07
Phatchick (slettet)
re: re: re: re: re: forvirret ang: gæst
Jeg har endnu ikke oplevet dumme kommentarer.
Jeg tror ikke at denne side "indbyder" til den slags....eller sagt på en anden måde, jeg tror at siden er tilpas anonym til, at mennesker der ikke interesserer sig for kost og vægttab, simpelthen ikke finder herind.
Mvh Phatchick ;O)
Jeg tror ikke at denne side "indbyder" til den slags....eller sagt på en anden måde, jeg tror at siden er tilpas anonym til, at mennesker der ikke interesserer sig for kost og vægttab, simpelthen ikke finder herind.
Mvh Phatchick ;O)
17 år9. marts 2007 kl. 16:35
Maddie (slettet)
re: re: re: re: re: re: forvirret ang: gæst
Hej Lone,
Jeg har kun oplevet sobre og positive kommentarer i den tid, jeg har været bruger af Madital (som du forøvrigt skal have stor, stor ros for).
Hilsen Maddie
Jeg har kun oplevet sobre og positive kommentarer i den tid, jeg har været bruger af Madital (som du forøvrigt skal have stor, stor ros for).
Hilsen Maddie
17 år9. marts 2007 kl. 17:22
Lone
administrator
administrator
re: re: re: re: re: re: re: forvirret ang: gæst
OK - det lyder godt :-)
Synes heller ikke jeg har bemærket noget.
Synes heller ikke jeg har bemærket noget.
17 år9. marts 2007 kl. 22:11
beta (slettet)
re: re: re: re: re: re: re: re: forvirret ang: gæst
Hej
Jeg troede at gæst var navnet på en bestemt bruger, ligeså vel som jeg bruger beta, men har nu forstået at det er en rigtig gæst som jeg også prøvede.
Nej der har ikke været nogen form for chikane eller ubehag af nogen art, det er alle søde seriøse mennesker der bruger madital, og som har et fælles mål.
Hvad skulle vi have gjort uden dig Lone og din super site.
Forstsat god weekend
beta
Jeg troede at gæst var navnet på en bestemt bruger, ligeså vel som jeg bruger beta, men har nu forstået at det er en rigtig gæst som jeg også prøvede.
Nej der har ikke været nogen form for chikane eller ubehag af nogen art, det er alle søde seriøse mennesker der bruger madital, og som har et fælles mål.
Hvad skulle vi have gjort uden dig Lone og din super site.
Forstsat god weekend
beta
17 år10. marts 2007 kl. 13:17
Lone
administrator
administrator
re: re: re: re: re: re: re: re: re: forvirret ang: gæst
Nårh for sulan - så forstår jeg bedre forvirringen :-)
Som du har fundet ud af (men til andre), bliver man logget ind som gæst, når man følger et link fra en tilsendt mail (ligesom når man følger linket fra forsiden). Så hvis man glemmer at logge ind, skriver man som gæst.
Hvordan kan jeg gøre dette mere synligt, så vi undgår forvirring en anden gang?
Tak, og god weekend til jer også :-)
Mvh Lone
Som du har fundet ud af (men til andre), bliver man logget ind som gæst, når man følger et link fra en tilsendt mail (ligesom når man følger linket fra forsiden). Så hvis man glemmer at logge ind, skriver man som gæst.
Hvordan kan jeg gøre dette mere synligt, så vi undgår forvirring en anden gang?
Tak, og god weekend til jer også :-)
Mvh Lone
17 år10. marts 2007 kl. 16:18
prøv lige at se profilen på gæst i dette indlæg.
Er der flere der kan dække sig under brugernavnet gæst,
helt alvorligt jeg synes det er lidt "lusket"
Er der noget jeg har misforstået?
beta