Det lyder til at vi er meget ens. Er også 163 og vil gerne ned på de 55-56 kg, så det er "kun" 3-4 kg jeg skal af med. Men det er ikke fordi at det er nødvendigt som sådan, men bare fordi at jeg synes at min krop er pænest når jeg vejer deromkring. Jeg har først lige fundet denne hjemmeside i dag, så nu har jeg lidt motivation. Jeg er nemlig dybt chips, slik og sodavands-afhængelig.. Er bare heldig med at have et godt stofskifte, men det går bare ikke i længden. Vægten sniger sig alligevel opad, og det er jo ikke sundt for kroppen!
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Det lyder til at vi er meget ens. Er også 163 og vil gerne ned på de 55-56 kg, så det er "kun" 3-4 kg jeg skal af med. Men det er ikke fordi at det er nødvendigt som sådan, men bare fordi at jeg synes at min krop er pænest når jeg vejer deromkring.
Jeg har først lige fundet denne hjemmeside i dag, så nu har jeg lidt motivation. Jeg er nemlig dybt chips, slik og sodavands-afhængelig.. Er bare heldig med at have et godt stofskifte, men det går bare ikke i længden. Vægten sniger sig alligevel opad, og det er jo ikke sundt for kroppen!
Hilsen Sara!