Hip Hip Hurraaaah!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: re: re: re: Hip Hip Hurraaaah!
hej phatC

sikke du kan. du ligger ud med et nyt delmål. 5kg og jeg er sikker på du når det. sikke en jernvilje.
:-) du er et godt eksempel. jeg tager hatten af for dig. jeg hopper lige med på vognen. i dag vejer jeg 87.3 og mit nye delmål for februar er at komme ned på 84kg så vejer jeg et halvt kilo under det jeg vejede på min 40 års fødselsdag for 3 år siden.
skønt du havde en god dag. det var dig velundt.
forsat god kamp.;O
knus flittiglise
17 år5. februar 2007 kl. 07:31
re: re: re: re: re: Hip Hip Hurraaaah!
Flot flot flot. Målrettet, det er du, og så får du også resultater. Stort skulderklap herfra osse :-)

Knus Anna
17 år5. februar 2007 kl. 09:06
re: Hip Hip Hurraaaah!
Dejlig fødselsdagsgave Phatchick :-)

Tillykke både med vægttab og fødselsdag-
17 år5. februar 2007 kl. 11:05
Endnu engang tak piger ;O)

Jeg havde en rigtig dejlig dag igår.
Holdt ikke egentlig fødselsdag (det kommer senere) så jeg havde besluttet mig for, at begrænse det til noget kage og kaffe, hvis der var nogen der kunne finde på at droppe forbi.

På den måde kunne jeg tillade mig at synde lidt uden at det gik helt galt.

Min motivation er helt i top og den bliver bestemt ikke mindre, af alle de søde tilkendegivelser jeg har fået herinde.
Hvis mine resultater kan være med til at motivere andre, så gør det mig både glad og stolt!

Jeg har haft stor glæde af jer allesammen og denne side.....det er motiverende at følge andre, der er i samme båd og læse om både op- og nedture og følge de fine vægttab I præsterer!
Jeg vil til hver en tid være der for jer andre.....både hvis der er brug for et skulderklap eller hvis det er opmuntring, råd eller et skub der er brug for ;O)

Og lad os så tage arbejdshandskerne på og få taget hul på februar.....nu skal der smides kilo!!

Knus fra Pchick ;O)

17 år5. februar 2007 kl. 18:18
Hej Phatchik.
Rigtig mange gange (forsinket) tillykke både med føs´da og med vægttabet.
Har været ude af spil, pga. virus.
Jeg er fuld af beundring.
17 år6. februar 2007 kl. 09:54
Hej stort tillykke, og rigtig flot nu håber jeg at vores "skalle" giver resultat på næste mandag pøj pøj.
hilsenPastor
17 år6. februar 2007 kl. 11:02
re: re: Hip Hip Hurraaaah!
Tak afrodithe og pastor ;O)

Det er en fantastisk følelse at "være ovenpå" og have enorme mængder energi til at fortsætte kampen!

Jeg glæder mig osse til at se hvad der kommer ud af vores skalleuge ;O)

Og godt at du fik bugt med din virus afrodithe ;O)

Knus PhatC
17 år6. februar 2007 kl. 13:38
re: re: Hip Hip Hurraaaah!
Velkommen til, jeg er også lige beg. for en uge siden, og er vildt overrasket over alle de søde mennesker her er og opbakning og motivation er helt i top FEDT...
held og lykke med dine mål.
Hilsen Pastor
17 år6. februar 2007 kl. 17:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });