#2 af zenta78 (slettet)
Hip Hip Hurraaaah!
Du læser en tråd i debat > vægttabzenta78 (slettet)
re: Hip Hip Hurraaaah!
Super godt gået Phatchick du kan være meget stolt. det er noget som giver motivationen et pust. Tillykke med fødselsdagen.
Zenta
Zenta
17 år4. februar 2007 kl. 12:04
tynd74
re: re: Hip Hip Hurraaaah!
hej phatC
Super godt gået. hjertelig tillykke phatC, du sejrede og så kun på få dage. hvor er du sej. det kan kun give en blod på tanden.
og hjertelig tillykke med din fødselsdag. sikke en gave du har givet dig selv. det må absolut være den bedste.
du giver mig lyst til at fortsætte og spare på kcal
og min motivation steg et par grader. tak for det.
endnu en gang tillyke.
knus flittiglise
Super godt gået. hjertelig tillykke phatC, du sejrede og så kun på få dage. hvor er du sej. det kan kun give en blod på tanden.
og hjertelig tillykke med din fødselsdag. sikke en gave du har givet dig selv. det må absolut være den bedste.
du giver mig lyst til at fortsætte og spare på kcal
og min motivation steg et par grader. tak for det.
endnu en gang tillyke.
knus flittiglise
17 år4. februar 2007 kl. 12:45
beta (slettet)
re: re: re: Hip Hip Hurraaaah!
Hej
Hip hip HURRA flaget skal hejses for dig i dag.
Det har du fortjent, efter den kamp du har haft, og fordi du har fødselsdag TILLYKKE.
Det er en dejlig fornemmels når det lykkes at nå sit mål/delmål.
Fortsat god føs'da og søndag.
Mvh beta
Hip hip HURRA flaget skal hejses for dig i dag.
Det har du fortjent, efter den kamp du har haft, og fordi du har fødselsdag TILLYKKE.
Det er en dejlig fornemmels når det lykkes at nå sit mål/delmål.
Fortsat god føs'da og søndag.
Mvh beta
17 år4. februar 2007 kl. 12:56
bruger slettet
Hip Hip Hurraaaah!
Hej...
Hurra hurra.. og stort tillykke.. Det er simpelthen så flot. Du har bare rigtig fighterånd.. Jeg synes det er drøn flot. Tillykke og rigtig god dag...
Knus
3piger
Hurra hurra.. og stort tillykke.. Det er simpelthen så flot. Du har bare rigtig fighterånd.. Jeg synes det er drøn flot. Tillykke og rigtig god dag...
Knus
3piger
17 år4. februar 2007 kl. 14:34
Kirsten P (slettet)
Du er bare sej, og et eksempel på at man ikke bare skal give op, fordi det i perioder går langsommere.
hjertelig tillykke med fødselsdagen.
hjertelig tillykke med fødselsdagen.
17 år4. februar 2007 kl. 19:03
Carolina (slettet)
Tillykke med dagen og vægten!!
Jeg er lige startet her inde.... Imorgen begynder jeg på kostplanen, ikke fordi det er mandag, men fordi jeg først har valgt at det skal være der =) har handlet og har taget de seriøse sko på.
Kæmpe hurra til dig
Lina
Jeg er lige startet her inde.... Imorgen begynder jeg på kostplanen, ikke fordi det er mandag, men fordi jeg først har valgt at det skal være der =) har handlet og har taget de seriøse sko på.
Kæmpe hurra til dig
Lina
17 år4. februar 2007 kl. 21:38
Phatchick (slettet)
Tak allesammen!
Hvor er I bare søde...sidder her og bliver helt varm indeni!
Jeg har haft en super god dag!
Blev forkælet med rundstykker og blødkogt (eller det skulle de have været ;O) ) æg imorges.
Sprang let og elefant over frokosten, så jeg kunne spise kage med god samvittighed ;O)
Vi lagde ud med grovboller, smør og ost og derefter Othellolagkage og Odense tærte.
Jeg tog et lille stykke kage, af de 3 slags der var og det gik da heller ikke helt galt.
Har lige tastet ind og er endt på godt og vel 1600 kcal.
Dvs med min cykeltur imorges, har jeg stadig 1500 kcal i underskud!
Det skal lige siges, at jeg havde valgt at vi skulle have noget let til aftensmad og det blev så tomatsuppe.....så det belastede ikke kalorie regnskabet særligt meget ;O)
Alt i alt en god dag.....både på den ene og den anden måde ;O)
Nu er jeg frisk på en ny måned, med nye mål......hvad med jer.....er I friske?!
Kom så....lad os smide nogle kilo sammen!!
Knus fra PhatC
Hvor er I bare søde...sidder her og bliver helt varm indeni!
Jeg har haft en super god dag!
Blev forkælet med rundstykker og blødkogt (eller det skulle de have været ;O) ) æg imorges.
Sprang let og elefant over frokosten, så jeg kunne spise kage med god samvittighed ;O)
Vi lagde ud med grovboller, smør og ost og derefter Othellolagkage og Odense tærte.
Jeg tog et lille stykke kage, af de 3 slags der var og det gik da heller ikke helt galt.
Har lige tastet ind og er endt på godt og vel 1600 kcal.
Dvs med min cykeltur imorges, har jeg stadig 1500 kcal i underskud!
Det skal lige siges, at jeg havde valgt at vi skulle have noget let til aftensmad og det blev så tomatsuppe.....så det belastede ikke kalorie regnskabet særligt meget ;O)
Alt i alt en god dag.....både på den ene og den anden måde ;O)
Nu er jeg frisk på en ny måned, med nye mål......hvad med jer.....er I friske?!
Kom så....lad os smide nogle kilo sammen!!
Knus fra PhatC
17 år4. februar 2007 kl. 21:57
Phatchick (slettet)
re: re: Hip Hip Hurraaaah!
Hej Lina
Tak skal du have ;O) og velkommen til dig!
Det er en god idé at have handlet ind og være klar....både mentalt og rent praktisk ;O)
Her er masser af hjælp, støtte og opbakning at hente når/hvis det er det man har brug for.
Held og lykke med dit projekt, glæder mig til at følge dig ;O)
Knus PhatC
Tak skal du have ;O) og velkommen til dig!
Det er en god idé at have handlet ind og være klar....både mentalt og rent praktisk ;O)
Her er masser af hjælp, støtte og opbakning at hente når/hvis det er det man har brug for.
Held og lykke med dit projekt, glæder mig til at følge dig ;O)
Knus PhatC
17 år4. februar 2007 kl. 22:03
eskimo (slettet)
re: re: re: Hip Hip Hurraaaah!
hej P-chick (ikke noget PhatC her, du har jo lige nået et delmål ikk:-)
Tillykke med vægttabet og fødselsdagen. Hvor kører det bare for dig!! Så er det bare med at fortsætte februar i samme gode stil, og det er vi jo heldigvis mange der er med på. Dit vægttab og din gejst er nærmest motivation nok for os andre i sig selv.
Jeg håber du havde en rigtig skøn dag.
Knus Eskimo
Tillykke med vægttabet og fødselsdagen. Hvor kører det bare for dig!! Så er det bare med at fortsætte februar i samme gode stil, og det er vi jo heldigvis mange der er med på. Dit vægttab og din gejst er nærmest motivation nok for os andre i sig selv.
Jeg håber du havde en rigtig skøn dag.
Knus Eskimo
17 år5. februar 2007 kl. 04:01
Så skete der endelig et skred og vægtkurven knækkede ;O)
Jeg havde sat mig som mål, at nå de 125 kg til min føsdag, men sidste weekend var der lange udsigter.
Kroppen strittede imod og de 3 uger jeg havde gået på kursus (nu 4 uger) gik det så langsomt at vægttabet var til at overse.
Onsdag da jeg gjorde status over januar, vejede jeg 127,4 kg og jeg vidste at det var urealistisk at tro at jeg kunne smide de sidste 2,4 kg inden søndag.
MEN...så skete der noget!
Torsdag vejede jeg mig igen for at have en startvægt til februar og der vejede jeg kun 126,5....altså 900g mindre!!
Lørdag gik jeg på vægten igen for at se hvor langt jeg var fra mit mål og der stod den på de fantasktiske 125,1 og jeg kunne næsten ikke tro det ;O)
Det var med tilbageholdt åndedræt at jeg stod på vægten imorges....efter lige at have været på toilettet en ekstra gang....og jo jeg huskede at puste ud, skulle jo af med al ekstra ballast ;O)
Og den var sgi hjemme!!
125 kg ligeud og jeg nåede mit mål.....det var da ligegodt den bedste fødselsdagsgave, jeg kunne give mig selv!!
Det var et kick uden lige og jeg er fyldt med ny energi og gåpåmod!
Startede iøvrigt osse lige dagen med ½ time på motionscyklen og 400 ekstra forbrændte kalorier.....så er der plads til et stykke fødselsdagskage senere ;O)
Fortsat god weekend allesammen ;O)
Knus fra en overlykkelig PhatC