6 ugers battle - med plads til sjov i weekenderne

Du læser en tråd i debat > vægttab

6 ugers battle - med plads til sjov i weekenderne
Hej alle dejlige medtabere...

Av av av - så blev jeg igen uvenner med vægten. Ligegyldigt hvor mange gange, at jeg lavede dansen op og ned, så hjalp det intet, den viste stadig et faretruende tal.

Derfor vil jeg nu samle en gruppe mennesker, der igennem de næste 6 uger vil være med til at smide nogle af de ekstra kilo.
Kom frisk - der er plads til alle. :) Vejedag er fredag.

Start: 67,5 kg - Mål: 62
12 år27. august 2012 kl. 11:33
re: 6 ugers battle - med plads til sjov i weekenderne
er gerne med men bliver vist nød til at kæmpe lidt længere end 6 uger da jeg har 16,6kg til mål ;)

jeg vejer nu 78,9kg og vil meget gerne ned på 62,3 eller derunder.. ;)
12 år27. august 2012 kl. 12:28
Jeg er med på at gi' den en ekstra skalle de næste 6 uger - det var planen uanset. For mig hedder det 4 kg ned fra 75,7, dog er målet 8-9 uger :)
12 år27. august 2012 kl. 12:31
Jeg vil også gerne være med! Jeg mangler 4,5 kg for at nå mit mål - så 6 uger er ret perfekt :-)

Syntes jeg har stået lidt stille de sidste to uger, så en lille battle er nok lige det jeg trænger til.
12 år27. august 2012 kl. 12:51
hej :)
min vægt er 83,3. jeg vil gerne ned på 65. jeg startede på 108 men mit vægttab har stået stille et stykke tid. jeg vil gerne sige 6 uger-6 kg :)
12 år27. august 2012 kl. 13:47
start 87,9- delmål 81,9kg
6 uger 6 kg
12 år27. august 2012 kl. 17:24
Øv, jeg syntes det er så træls at vægten er gået i stå :-( Nu er jeg hoppet mellem 68,4-68,8 de sidste 6 dage, selvom jeg har fulgt min madplan slavisk.

Ved godt det er meget almindeligt, men hold op hvor det dog bare kvæler motivationen!
12 år28. august 2012 kl. 08:07
Så er vi allerede en lille fin gruppe - flere er selvfølgelig velkomne :)
Jeg har lige lavet en lille fin oversigt med de få, der har meldt sig indtil videre:

Nannaskibber: start 68,8 - mål 64 (er det rigtigt?)
Biologi c: start 87,9 - mål 81,9
Barbiebie: start 83,3 - mål 77,3
Fedania: start 75,7 - mål 71,7
Becknoesen: start 78,9 - mål for de 6 uger?
Kathrineb: start 67,5 - mål 62

Jeg glæder mig til at følge jer over de næste 6 uger. :) Måske vi skal dele lidt info omkring, hvor vi er i vores vægttab osv.

Lidt info om mig: Jeg skal til Ghana til oktober, hvor jeg skal bo i 2 måneder. Rygterne lyder på, at vi kommer til at spise en masse kulhydrater (ikke så meget andet), så jeg vil rigtigt gerne være på den gode side at min optimale vægt, da opholdet dernede helt sikkert kommer til at koste nogle kilo. Foruden dette har en tur på festival kostede mig de sidste 3 kritiske kilo, så nu er det bare op hesten (IGEN - desværre!!).
12 år28. august 2012 kl. 16:13
Att: Nanna

Der er ikke noget værre, når vægten går i stå. Det er så demotiverende. Har du fået lagt en speciel kostplan?

Har du prøvet at give kroppe et chok? A la spise ingen/ eller en masse kulhydrater - så du varierer dit kcal indtag. Det hjælper nogle gange. :) Ellers er det jo bare at holde ved, før du ved af det, så sker der en masse igen. Jeg tror, at jeg havde 3 uger, hvor vægten ikke bevægede sig, og så forsvandt der 1½ kilo på en uge.
Jeg hepper på dig!! :)
12 år28. august 2012 kl. 16:19
Er også gerne med..:)
Idag: 66,8 mål: 62
12 år28. august 2012 kl. 20:38

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });