#52 af Ponduspigen (slettet)
Ny 5kg's vægttabs gruppe
Du læser en tråd i debat > vægttabPonduspigen (slettet)
re: onsdags vejning 2 uger
min vægt er status quo :-(
12 år4. april 2012 kl. 21:59
Ablanu
Hej igen folkens :)
Jeg håber lidt, at det er ok at jeg 'starter forfra' herinde, for det er så enorm umotiverende at have en højere vægt end da jeg startede.. Har været lidt på vildspor og har haft enormt svært ved at tage mig sammen, men fik en aftale i stand med en ven der startede i går, så nu skal jeg nok komme op på hesten igen :)
Ablanu (168cm):
Mål: 58kg
Start (11/4): 63,6
Jeg håber lidt, at det er ok at jeg 'starter forfra' herinde, for det er så enorm umotiverende at have en højere vægt end da jeg startede.. Har været lidt på vildspor og har haft enormt svært ved at tage mig sammen, men fik en aftale i stand med en ven der startede i går, så nu skal jeg nok komme op på hesten igen :)
Ablanu (168cm):
12 år11. april 2012 kl. 09:15
kha (slettet)
Hej alle,
Jeg håber, at det er ok, at jeg hopper med på denne tråd?
Jeg vil gerne tabe mig ca. 5 kg inden for de næste to måneders tid, men plejer ikke at være så god til at hænge i med slankekure, så tænker det kan motivere lidt, at skulle "offentliggøre" sine resultater...eller mangel på samme;-)
kha: 179 cm høj og vejede i går onsdag d.11/4: 70 kg.
Mål: Fra 70 kg til 65 kg senest d. 30/6.
Held og lykke med vægttabet til alle!
Jeg håber, at det er ok, at jeg hopper med på denne tråd?
Jeg vil gerne tabe mig ca. 5 kg inden for de næste to måneders tid, men plejer ikke at være så god til at hænge i med slankekure, så tænker det kan motivere lidt, at skulle "offentliggøre" sine resultater...eller mangel på samme;-)
kha: 179 cm høj og vejede i går onsdag d.11/4: 70 kg.
Mål: Fra 70 kg til 65 kg senest d. 30/6.
Held og lykke med vægttabet til alle!
12 år12. april 2012 kl. 13:14
Ponduspigen (slettet)
Jeg tror også at jeg "starter" forfra.........har også taget på. Ny startvægt: 58,6 kg. Målvægt 55 kg den 16.5 dvs. 1 måned
12 år16. april 2012 kl. 23:04
Ablanu
re: onsdags vejning
Ablanu (168cm):
18/4: 63,2
Lidt er vel også godt :)
18/4: 63,2
Lidt er vel også godt :)
12 år19. april 2012 kl. 09:36
veile
re: onsdags vejning
Veile (164)
mål: 60
start (15/3) : 67
19/4 : 65,9 (-1,1)
Der sker ikke det helt store, men trods alt den rigtige vej :)
mål: 60
start (15/3) : 67
19/4 : 65,9 (-1,1)
Der sker ikke det helt store, men trods alt den rigtige vej :)
12 år19. april 2012 kl. 11:13
lHaubjerg (slettet)
re: onsdags vejning 2 uge
Jeg vil også gerne være med.
Startvægt: 70 kg. - højde: 176
Mål: 65 kg. (gerne inden slutningen af næste måned eller midten af juni)
- Kan se, at i har vejedag om onsdagen - for at holde tråden i live, kan vi også sige, at hver gang man skriver, skal man svare beskeden ovenover en - altså komme med kommentarer til den seneste besked der er skrevet herinde? Hvad siger i til det?
- DET ER NU, AT VI SKAL TAGE OS SAMMEN HELT OG IKKE HALVT. DET ER SNART SOMMER! :D
Startvægt: 70 kg. - højde: 176
Mål: 65 kg. (gerne inden slutningen af næste måned eller midten af juni)
- Kan se, at i har vejedag om onsdagen - for at holde tråden i live, kan vi også sige, at hver gang man skriver, skal man svare beskeden ovenover en - altså komme med kommentarer til den seneste besked der er skrevet herinde? Hvad siger i til det?
- DET ER NU, AT VI SKAL TAGE OS SAMMEN HELT OG IKKE HALVT. DET ER SNART SOMMER! :D
12 år21. april 2012 kl. 08:33
helmer
Hej
Er tråden gået død ?
Her er vægten heller ikke gået nedad, men jeg prøver igen. Jeg har meget svært ved at motivere mig da jeg pga skader ikke kan dyrke ret meget motion.
Men havde en god mad-dag i går :
morgenmad: yoghurt naturel med sund mysli
frokost: rester af hjemmelavet pizza lavet på rugmel, med kartoffel, rødløg, feta og timian. Syndede med en kop varm kakao efter en hård dag.
Aftensmad: 3 stk rugbrød med kylling, salat, hulerod og hjemmelavet sund karry dressing, mums ! ( lavet af en lille smule light mayonaise, yoghurt, mangochutney, karry og æble).
Jeg havde købt matador mix som kæresten fik det hele af ( jubi) spiste kun 1 lakrids æg og det føltes ikke engang som et afsavn.
Er tråden gået død ?
Her er vægten heller ikke gået nedad, men jeg prøver igen. Jeg har meget svært ved at motivere mig da jeg pga skader ikke kan dyrke ret meget motion.
Men havde en god mad-dag i går :
morgenmad: yoghurt naturel med sund mysli
frokost: rester af hjemmelavet pizza lavet på rugmel, med kartoffel, rødløg, feta og timian. Syndede med en kop varm kakao efter en hård dag.
Aftensmad: 3 stk rugbrød med kylling, salat, hulerod og hjemmelavet sund karry dressing, mums ! ( lavet af en lille smule light mayonaise, yoghurt, mangochutney, karry og æble).
Jeg havde købt matador mix som kæresten fik det hele af ( jubi) spiste kun 1 lakrids æg og det føltes ikke engang som et afsavn.
12 år24. april 2012 kl. 09:53
Heleneva (slettet)
Hej. Læste tråden, og kunne enormt gerne tænke mig at hoppe på, da jeg gerne ville tabe et par kilo. Er det en mulighed? :)
12 år24. april 2012 kl. 16:47
163 cm
så er det onsdag igen :-)
dårlig uge, endnu dårligere end sidste :-(
vægt 60,4(+o,3)
start 62,4
mål 57,6