For os i 70 kilo`s zonen

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: For os i 70 kilo`s zonen
Godmorgen.

70,4 desværre... Synes det er ganske ufortjent, da jeg i en hel uge hver eneste dag har holdt mig med et dagligt kcal-underskud på min 500.

Jeg håber virkelig der snart kommer et godt ryk...
13 år16. september 2011 kl. 08:03
godmorgen herfra. ja 72,7 siger vægten, det er kun 100 g mindre ind sidste uge. så jeg er rigtig knaven over det. men næste uge hedder det et kg. basta
13 år16. september 2011 kl. 09:15
glemte vægten i dag prøver i morgen...
13 år16. september 2011 kl. 09:27
Morgenvægten sagde 76,7 kg, så det var ikke meget... men jeg har også haft et bækken, der har været gået af led, så det er blevet til 0 motion... men så længe, jeg ikke har taget på, så går det nok :-)

Glæder mig til at høre fra jer alle :-)
13 år16. september 2011 kl. 09:43
Bumle hvordan gået af led?
13 år16. september 2011 kl. 09:46
76,0 kg her til morgen, så det er -200 g fra sidste uge
Bumle77: Det lyder ikke rart :(
God weekend
13 år16. september 2011 kl. 11:06
calcit : det ryger simpelthen ud af sin normale position, dvs. det bliver skævt og jeg kan se det, hvis jeg kigger mig selv i spejlet, at mine hofteben er skæve.... så bliver det sat på plads igen af min fys... og det gør virkelig nas...men jeg døjer meget med skæv bækken, efter bækkenløsning et par gange, en arbejdsulykke og meget svær slidgigt i lændehvivlen.....så jeg er lidt af et skravl ;-) men jeg har lært, hvad jeg kan og ikke kan...men nogle gange skal der ikke så meget til :-)

God weekend til jer alle, jeg laver opdatering i løbet af de næste par dage...:-)
13 år16. september 2011 kl. 22:42
Bumle nu fortæller jeg om det jeg har så kan du se om det er det samme. Jeg har også haft bækkenløsninger. For snart 10 år siden blev mit liv forvandlet til et smertehelvede.Det var efter en anstrengelse. Jeg har gået til kiropraktor da fys ikke hjalp. En rematolog trykkede mens jeg lå på maven og det sagde et klik eller et smeld i si leddene og da stod jeg lige på benene igen.Det gik dog ud af form igen...min venstre side i hoften. Kunne jeg mærke og høre det. Fik at vide det er en funktionsfejl mellem SI led og korsbenet.Smerter i hoftebenet, skråt ned over ballen fra lænden.og foran ved lysken og det trækker ned over låret foran...Det har betydet smerter og forskel på ben længden. Som kiropraktoren retter op. Dårlig gangfunktion med fald.og knæet i højre side blevet dårligt idet det har skullet kompensere i forb. med balancen.Min mor havde noget af det samme men det blev kaldt iskas...jeg prøvede alverden af alternative ting kun kiropraktoren har hjulpet men desværrer havde jeg gået med det længe...noget er muskelsmerter. Derfor hjælper massage. Lå i sengen i 4 mdr kun med smertestillene med reelt lægesvigt. Jeg har købt et massage apperat somkaldes en " rystepudser" kan lindre musklerne i ballen/ hoften og de penge er givet godt ud. Prikkende fornemmeles skyldes dårlig blodforsyning.Skævhed i kroppen er alvorligt og smertefuldt. Af samme årsag kan jeg ikke klare trapper eller cykle.
13 år16. september 2011 kl. 23:14
Calcit :Sikke da også en omgang du har været igennem ... det lyder meget som det samme...Jeg kom desværre ud for en arbejds ulykke for 5 år siden, fik en euro palle ned over mig og den skulle uheldigvis lige ramme mig i lænden...Der efter har jeg været igennem talrige undersøgelser, speciallæger og scanninger..
Før ulykken havde jeg arbejdet som rengørringsassistent i 11 år med 42 timer i ugen, så jeg er totalt slidt op i min ryg trods en alder på 34 år... I begge mine graviditeter for 10 og 12 år siden har jeg haft bækkenløsning... ikke nok med det kørte jeg galt i 2008 og fik piskesmæld i nakken...
Jeg har været på alverdens smerteslillende...Men efterhånden fundet mig en god rytme i min hverdag..
Til trods for daglige smerter, som du beskriver, Iskas nerven, sammenfald i lændehvivlen, smerter ned i begge baller, i lysken og ned foran på begge lår.. Mister også tit balance pga. min hybermobilitet, og har mange muskelsmerter
Jeg har slåset med kommunen omkring flexjob, da jeg kan klare 15 timer i ugen, men så er jeg heller ikke meget værd på hjemmefronten..Men jeg kæmper...:-) Lige pt. ligger min sag for godkendelse til flexjob, så kryds finger for mig ;-) jeg har virkelig brug for at der kommer ro på nu, efter 5 år...
Ang. kiroprakter har jeg desværre ikke penge til det, det er knapt der er penge til fys... Det er ikke meget man får, når man har gået sygemeldt...og med 2 børn og alle de normale udgifter, så er der ikke meget tilbage... Så jeg håber det kan komme en afslutning på det hele nu, så må man indstille sin fremtid efter det :-)

Så blev det hvis også nærmest til en hel roman :-)
13 år17. september 2011 kl. 14:12
Det bliver let en hel roman fordi man fra start ikke kommer det rigtige sted fra start.Og de lange venetetider.Hos mig kaldes det en løshed mellem korsben og si led. Og den skævhed er helt tydelig på røentgen. Har gået hos en dygtig kiropraktor i helsingør og roskilde. Problemet er det naturligvis er smertefuldt... For et par år siden trådte jeg ned fra et fortov hvor der var en høj kant. underligt med venstre ben først. Noget faldt på plads og jeg har ikke været hos kiro siden , har været hos kiro mere end 100 gange. Ingen læger nævnte ordet kiropraktor eller noget der kunne hjælpe mig videre...havde en dygtig fys.Men det var ikke nok.
13 år17. september 2011 kl. 15:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...