Tab 3 kg på en måned (uge 4 )

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Tab 3 kg på en måned (uge 4 )
Yeahhhh...Mit slid har kunne betale sig denne uge...Vægten sagde 76,4, så det blev til minus 1,5 kg til mig i alt...
Jeg er SÅ motiveret lige pludselig, så jeg klør på...

Jeg kører en ny omgang "tab 3 kg på en måned" så håber der er nogen der vil være med :-)
Vores startvægt vil så være det vi vejer idag.

Jeg laver opdatering i løbet af weekenden, så vi kan få det samlede resultat,,, Tråden til opdateringen kalder jeg "status for Tab 3 kg på en måned " ....I denne tråd med opdateringen må I også meget gerne skrive om I er med på en ny omgang..:-)

Go fredag til Jer alle..:-)
13 år27. maj 2011 kl. 08:56
Tak Bumle jeg er med igen :O))
13 år27. maj 2011 kl. 09:40
Det lyder helt super med en måned mere.. :)
Jeg håber at kunne klare den bedre end denne måned her.. Selvom mit mål er 60 kg for nu, så det er kun 2,4. Men det kan jo være den skal lidt længere ned før jeg er helt tilfreds.
13 år27. maj 2011 kl. 10:04
Hvis der kan blive plads til en ny vil jeg også gerne deltage...
13 år27. maj 2011 kl. 10:55
Hoho miraklernes tid er ikke slut....dagens vægt er 77,5...

et lækkert dyk efter en lid død måned.......husk Bumle77 det er denne der gælder.....
13 år27. maj 2011 kl. 11:02
Efter en træls omgang med sygdom og medicind er vækkede ædemonstret er jeg nu helt oppe på 71 kg..hmm hvor blev de 65 kg af som jeg vejede i februar :(

Så jeg er frisk på en måned med 3 kilo. Min medicin er blevet trappet ned, så jeg har ikke så stort et 'hul' i maven mere. Jeg vil jo rigtig rigtig gerne ned under 60 kg. eller bare ned i en str. 38 så min krop ser harmonisk ud. Bruger str. 36 i bluser, 42 i bukser, så jeg ser helt forkert ud.

Mit mål må jo så blive at veje 67-68 igen til sankthans (det er der præcis 4 uger til)

Starter hårdt op med en gang spinning kl. 16, og fitness i morgen :)

Så skal man bare overbevise sig selv om man ikke dør uden at gnaske slik i sig hver fredag :-/

Held og lykke til jer andre :)
13 år27. maj 2011 kl. 12:53
vi napper bare en ny runde så kan vi jo sammenligne os som har været med fra starten...
13 år27. maj 2011 kl. 15:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });