Tab ½ kilo i ugen over 5 uger (uge 2)

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Tab ½ kilo i ugen over 5 uger (uge 2)
Uhh ha.. Mig og vægten er vist ikke gode venner for tiden.. Den var ellers godt på vej ned, men så ville den op igen.. Så om jeg har tabt mig det blir spændende.. Jeg er dog gode venner med med træningen, der blir lagt mange gode boksetimer i fitnesscenteret, nu med lidt quicksjip oveni. Men selvom jeg ikke kan se det på vægten, så kan målene på målebåndet ikke skjule sig. Der er godt nok sket noget.
Håber det går jer godt i morgen.. :)
13 år4. maj 2011 kl. 14:17
re: Tab ½ kilo i ugen over 5 uger (uge 2)
Godaften.

Jeg kan bare slet ikke styrre det for tiden. Er så uvenner med min vægt, den viser hele tiden dumme tal:( I dag "straffede" jeg så mig selv med 4 timers hård træning, et eller andet skulle jeg jo lave når min lille dreng skulle være alene i vuggestuen for første gang. Sofaen trak ellers godt i mig, men var da stædig. Har heller ikke rigtig kunne tage mig sammen til at få trænet de sidste 3 uger. Håber at trangen til søde sager bliver letter at styrre når jeg begynder at arbejde her den 16. Maj.
Så tror desværre at min vægt er gået op igen:(

Nå det var lidt brok fra mig:)
13 år4. maj 2011 kl. 21:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });