Selvfølgelig er det , det rette forum vi er her jo alle sammen af samme grund, vi har alle behov for støtte i kampen mod kg.
Må sige jeg forstår dig rigtig godt ,jeg har selv kæmpet en stor kamp med ordet nej, når folk byder mig lækrer ting.
Jeg har gjort det at jeg altid har en potion skrællede gulerødder med mig når jeg tager nogen steder, så kan jeg tage dem i stedet for kagen. Men det er også vigtig at du taler med familie og venner så de tænker over hvad de frister dig med.
Der hjemme har jeg altid en pose bolcher liggende og tager et par stykker hverdag for at stille den største lyst, det virker for mig, måske du også kunne prøve det.
Ang. at handle så må du aldrig tage ud og handle på tom mave da du så nemmer lader dig friste, spis lidt rugbrød eller frugt inden du tager afsted.
Og husk du kan altid få støtte her på siden.
Zenta
#2 af zenta78 (slettet)
Jeg vejer 88kg og min drøm er at komme ned på 75kg. Men jeg er SÅ dårlig til og sige nej til usunde ting og sager. På arbejdet bliver jeg fristet af kage og slik, de fleste gange, og herhjemme.. ja der går det sgu bare ikke så godt når der handles ind.
Jeg vil så gerne være stærk nok til og sige nej til alle de ting jeg ikke burde spise, men det går bare slet slet ikke.
Og når det så går så dårligt med og sige nej, tænker jeg bare at det hele ville være meget bedre hvis jeg bare holdt op med og spise. :(
Hvorfor skal det være så svært at tabe sig og komme til og se ud som man rigtig gerne ville. Suk.
Alt i alt, tror jeg bare at jeg har brug for at få nogle gode råd og spark med på vejen.
Beklager hvis det ikke lige er det rette forum til dette indlæg.