#12 af fnugget (slettet)
En konkurrence for konkurrencemennesker ;)! - uge 3.
Du læser en tråd i debat > vægttabfnugget (slettet)
re: En konkurrence for konkurrencemennesker ;)! - uge 3.
så flyttede vægten sig igen fedt!!!
85,0 - 83,4 - 83,3 - 82,0
tabt 1,6 - 0,1 - 1,4 i alt 3,1
85,0 - 83,4 - 83,3 - 82,0
tabt 1,6 - 0,1 - 1,4 i alt 3,1
13 år13. marts 2011 kl. 09:46
dorte annesophia (slettet)
Hej..
Lørdag morgen stod vægten på 64,5, så en ok uge!!
(65,0-64,5 = -0,5kg)
Lørdag morgen stod vægten på 64,5, så en ok uge!!
(65,0-64,5 = -0,5kg)
13 år13. marts 2011 kl. 10:12
olib (slettet)
79,0 kg til mig, dvs +0,3 kg :( den var ellers helt nede paa 78,0 kg i torsdags! sikke en oev uge...
13 år13. marts 2011 kl. 11:19
bbsbb (slettet)
Jeg havde ikke mulighed for at veje mig lørdag, men i morges sagde vægten 69,1.. spiste dog ikke rigtig noget lørdag, så den rigtige vægt er nok noget højere (-:
13 år13. marts 2011 kl. 11:53
SNBS (slettet)
Godmorgen... eller noget.
Undskyld jeg først skriver nu. Har den store nedtur over min vægt lige for tiden.. Den siger for tiden 63,5 så 1,5 på.. Jeg træner, prøver at spise på forskellige måder og der er bare ikke noget der virker....
Er så heller ikke rigtig kommet af med noget, så vægten må da rykke sig på et eller andet tidspunkt.
Er bare ved at gå ud af mit gode skind over at det ikke vil som jeg vil. Kan ikke se det på mine mål (cm.) så det må vel ligge i tarmene:) eller musklerne. hehe. Men når nu man har et mål, så er det da mega træls. Sundhedsbussen kommer til Humlebæk om 1 uge, så der må jeg ned og få målt fedt, muskler og knogler igen. Så kan jeg samligne resultatet med den fra november, så håber jeg at det kan gøre mig lidt positiv igen.
Men lige for tiden kredser mit hoved konstant om vægten og hvad jeg spiser... Vejer mig nok 4-5 gange om dagen.. er ved at blive sindsyg.
Nå, det var lige en længere tekst fra mig.
Hilsen Søs
Undskyld jeg først skriver nu. Har den store nedtur over min vægt lige for tiden.. Den siger for tiden 63,5 så 1,5 på.. Jeg træner, prøver at spise på forskellige måder og der er bare ikke noget der virker....
Er så heller ikke rigtig kommet af med noget, så vægten må da rykke sig på et eller andet tidspunkt.
Er bare ved at gå ud af mit gode skind over at det ikke vil som jeg vil. Kan ikke se det på mine mål (cm.) så det må vel ligge i tarmene:) eller musklerne. hehe. Men når nu man har et mål, så er det da mega træls. Sundhedsbussen kommer til Humlebæk om 1 uge, så der må jeg ned og få målt fedt, muskler og knogler igen. Så kan jeg samligne resultatet med den fra november, så håber jeg at det kan gøre mig lidt positiv igen.
Men lige for tiden kredser mit hoved konstant om vægten og hvad jeg spiser... Vejer mig nok 4-5 gange om dagen.. er ved at blive sindsyg.
Nå, det var lige en længere tekst fra mig.
Hilsen Søs
13 år14. marts 2011 kl. 09:57
TJA vægten rykker sig ikke...69,1 viser den..øv så +0,8 kg til mig...øv
Hilsen eber