En konkurrence for konkurrencemennesker ;)! - uge 1.

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: En konkurrence for konkurrencemennesker ;)! - uge 1.
hopper på på lørdag.
13 år3. marts 2011 kl. 14:32
Hej alle sammen
Jeg håber det går godt med vægttabet for jer. Jeg har desværre haft en ikke alt for god uge, da jeg faldt over noget slik... Men jeg må lige komme igen i næste uge i stedet.

Linda000: Jeg opgiver min vægt i dag, da jeg tager på træningslejr weekenden over...

Vægt: 4-3-2011 = 75,2 ... og altså en vægtforøgning på 0,2 kg

Der er revanche i næste uge!!!

God weekend til jer alle!
Mvh Pingvina
13 år4. marts 2011 kl. 08:42
Tak, fordi du siger det...
Du skal nok komme stærkt igen! :D
13 år4. marts 2011 kl. 15:29
Jeg springer fra for denne gang, da mit fokus ikke rigtig er på det pt.
Jeg holder selvfølgelig stadig fast på mit mål om at tabe et par kg - men er vist bare ikke i "konkurrence mode" pt

God vind til jer andre :0)
13 år4. marts 2011 kl. 16:29
jeg laver en ny indlæg hver uge :D
13 år5. marts 2011 kl. 09:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });