Umiddelbart synes jeg ikke det lyder som om du får ret mange proteiner? Det har jeg hørt skulle være godt for et vægttab. Men 12-1300 kalorier dagligt er ikke ret meget så du burde tabe dig - selvfølgelig helt afhængigt af hvad du vejer ;)
Dyrker du noget motion?
#2 af Chimichanga
Jeg har været igang med min kur i ca 5 uger, og har tabt 6kg. Det er sådan set super, men i de seneste 14 dage er det mere eller mindre gået i stå...
En typisk dag spiser jeg feks 2 stykker knækbrød med ost til morgenmad sammen med min kaffe. Frugt - feks en banan og lidt grønt - kan være agurk, tomat eller radisser om formiddagen, a38 med müsli til frokost eller en god salat med lidt kød eller fisk. Spiser som regel igen lidt grønt om eftermiddagen eller et stykke rugbrød eller knækbrød med pålæg. Om aftenen laver jeg fedtfattig mad med masser af grønt og jeg varierer aftensmaden en del. kan godt slutte af med lidt jordbærgrød eller en bakke blåbær til dessert. Jeg spiser ikke ris, pasta, kartofler og brød. Jeg har ikke problemer med at holde mig fra sukker - drikker dog light saftevand, "snacker" med 10-15 mandler dagligt og spiser en gang i mellem lidt is fra ISIS. Og så et glas rødvin eller max 2 i weekenden. Jeg synes jeg spiser meget og tit, og kcal indtag ligger omkring 12-1300 dagligt.
Gør jeg noget forkert? Eller skal jeg bare vente...? Er min kost ikke varieret nok?
Gode råd modtages med kyshånd :)