Min tur

Du læser en tråd i debat > vægttab

Min tur
Hej Maddie

Kan se det går rigtig godt for dig. Tillykke med vægten.

Tak for opskriften på suppen kan se at flere har afprøvet den, det må jeg også. så weekenden kommer til at stå på suppe.
Jeg skal på vægten i morgen og jeg glæder mig ikke tror desværre at jeg har spist for meget forkert og lavet for lidt. Men hvis jeg nu sætter mig på cyklen resten af dagen kan det da være at jeg smider lidt af det :-)

Du skulle vel ikke have en opskrift på dressing til salat eller til rå grønsager. Jeg kan bare ikke få det ned uden.

Majamus
18 år19. september 2006 kl. 10:55
re: Min tur
Hej Majamus,
Først tillykke med 70'erne. Skønt ikke?
Jeg har ikke været så principfast i denne uge, mest af nød. Jeg er ikke i hjemlige omgivelser, og nogle foredrag glider lettere ned sammen med lidt wienerbrød til kaffen.Jeg tør ikke gå på vægten....
Du efterlyser en dressing til kogte grøntsager? - Her er en, som jeg selv synes er god:
Til 500 g grønne grønsager (bønner, spinat, broccoli rosenkål o.lign.)
3 dl kyllingefond/bouillon (kogt, varm)
1 tsk hakket dild
2 tsk grov sennep (jeg bruger bare Dijon)
Salt og peber
Det hele røres sammen og hældes over grøntsagerne
18 år19. september 2006 kl. 16:26
re: Min tur
Nå, jeg så lige, at det var rå grøntsager, du manglede dressing til.
Selv synes jeg, at fløde og citronsaft og sukker er dejlig...spøg tilside...
du kan lave en god dressing af fromage frais, Dijon sennep, ketchup, salt og peber og evt. lidt sødemiddel. Du skal måske lige eksperimentere med en lille mængde, før den bliver, som du vil have den.

Hilsen Maddie
18 år19. september 2006 kl. 16:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });