#2 af Maddie (slettet)
Min tur
Du læser en tråd i debat > vægttabMaddie (slettet)
re: Min tur
Hej Majamus,
Velkommen på siden.
Jeg genkender rygestop og graviditeter plus en del uønskede kilo.
Jeg vil følge dig tæt - min vægt er næsten den samme som din, og jeg knokler for at komme ned i 70'erne. Det skal nok lykkes - skal vi følges?
Hilsen Maddie
Velkommen på siden.
Jeg genkender rygestop og graviditeter plus en del uønskede kilo.
Jeg vil følge dig tæt - min vægt er næsten den samme som din, og jeg knokler for at komme ned i 70'erne. Det skal nok lykkes - skal vi følges?
Hilsen Maddie
18 år11. september 2006 kl. 13:08
Majamus (slettet)
re: re: Min tur
Hej Maddie
Det lyder dejlig hvis vi kan følges
Ja jeg håber at når jeg står op på vægten igen på onsdag, at det så også er det første tal som skifter og ikke kun tallet efter komma.
Det lyder dejlig hvis vi kan følges
Ja jeg håber at når jeg står op på vægten igen på onsdag, at det så også er det første tal som skifter og ikke kun tallet efter komma.
18 år11. september 2006 kl. 15:12
Maddie (slettet)
re: re: re: Min tur
Yes! så er vægten endelig under 80.
79,6 helt præcis.Det hjalp gevaldigt med frugt og suppe i går - åh, hvor det føles godt at forlade de forhadte 80'ere. Nu skal jeg så helst ALDRIG dertil mere.
Hilsen Maddie
79,6 helt præcis.Det hjalp gevaldigt med frugt og suppe i går - åh, hvor det føles godt at forlade de forhadte 80'ere. Nu skal jeg så helst ALDRIG dertil mere.
Hilsen Maddie
18 år12. september 2006 kl. 06:41
Majamus (slettet)
: Min tur
Tillykke
Hvis min vægt ikke er kommet under 80 i morgen så skal jeg lige have opskriften på suppen :-)
Ha en god dag...... med de gode tal på vægten kan den jo kun blive god.
Hvis min vægt ikke er kommet under 80 i morgen så skal jeg lige have opskriften på suppen :-)
Ha en god dag...... med de gode tal på vægten kan den jo kun blive god.
18 år12. september 2006 kl. 07:45
bumlemus (slettet)
re: : Min tur
Hej Majamus.
Velkommen på siden. Jeg tog som dig voldsomt meget på under min sidste graviditet (30 kg. for 7 år siden). Har ellers i hele mit voksenliv vejet mellem 54-56 kg. så det er noget af en forandring. Der er faldet nogen kilo af, men slet ikke nok endnu. Vægttabet kommer ligeså stille, men det er egentlig ret fantastisk, at det kan lade sig gøre at tage så mange kilo på på ni måneder, det må være hormoner, der også spiller ind.
Held og lykke til dig.
Hilsen Lene
Velkommen på siden. Jeg tog som dig voldsomt meget på under min sidste graviditet (30 kg. for 7 år siden). Har ellers i hele mit voksenliv vejet mellem 54-56 kg. så det er noget af en forandring. Der er faldet nogen kilo af, men slet ikke nok endnu. Vægttabet kommer ligeså stille, men det er egentlig ret fantastisk, at det kan lade sig gøre at tage så mange kilo på på ni måneder, det må være hormoner, der også spiller ind.
Held og lykke til dig.
Hilsen Lene
18 år12. september 2006 kl. 15:25
bumlemus (slettet)
re: re: re: re: Min tur
Hej Maddie.
Tillykke med dit vægttab og stort tillykke med, du er kommet ned i 70'erne. Det gør lige pludselig en voldsom stor forskel, ikke?. Håber aldrig, du kommer op i firserne igen.
Hilsen Lene
Tillykke med dit vægttab og stort tillykke med, du er kommet ned i 70'erne. Det gør lige pludselig en voldsom stor forskel, ikke?. Håber aldrig, du kommer op i firserne igen.
Hilsen Lene
18 år12. september 2006 kl. 15:39
Maddie (slettet)
re: re: re: re: re: Min tur
Suppe - jeg laver først en fond. Den kan man nok købe sig til, - kyllingebouillon på flaske fx.
2 bundter forårsløg/finthakket
½ blomkål
½ lille kålhoved/hakket
1 peberfrugt/renset og hakket
6-8 stilke bladselleri, hakket
2-3 gulerødder i tynde skiver
1 ds. hakkede tomater
saften af ½ citron eller lime
2 fed hvidløg, hakket o knust
½ tsk. cayennepeber
kyllingefond og vand
Du kan bruge lidt persille eller korianderblade - selv bryder jeg mig ikke om at genopvarme persille.
Tror du ikke, at den er nogenlunde at gå til - ellers spørg
2 bundter forårsløg/finthakket
½ blomkål
½ lille kålhoved/hakket
1 peberfrugt/renset og hakket
6-8 stilke bladselleri, hakket
2-3 gulerødder i tynde skiver
1 ds. hakkede tomater
saften af ½ citron eller lime
2 fed hvidløg, hakket o knust
½ tsk. cayennepeber
kyllingefond og vand
Du kan bruge lidt persille eller korianderblade - selv bryder jeg mig ikke om at genopvarme persille.
Tror du ikke, at den er nogenlunde at gå til - ellers spørg
18 år12. september 2006 kl. 21:56
bumlemus (slettet)
re: re: re: re: re: re: Min tur
Hej Maddie.
Tak for det. Det lyder rigtig lækkert, den vil jeg prøve at lave.
Hilsen Lene
Tak for det. Det lyder rigtig lækkert, den vil jeg prøve at lave.
Hilsen Lene
18 år13. september 2006 kl. 10:21
Kirsten P (slettet)
re: re: re: re: re: re: re: Min tur
Jeg vil også lave suppen. Jeg tror jeg laver den i weekenden hvor jeg skal på arbejde, og jeg ved det er sværest at holde mig fra det usunde især når jeg står stille som nu.
18 år13. september 2006 kl. 11:16
Hvor er det dejlig at se vægten gå ned, dog er det gået meget langsomt her i starten. Men jeg har ikke tabt modet.
Jeg er ny her på siden, så jeg glæder mig til at følge med i hvordan i klare jer i kampen mod uønsket ekstra vægt.