#22 af bruger slettet
5 kg på 5 uger 1.uge
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: 5 kg på 5 uger 1.uge
hej weezy ...
jamen du havde jo meldt tilbage..så ingen undskyldning ..jeg har jo skrevet ny vægt til dig :)))
hilsen eber
jamen du havde jo meldt tilbage..så ingen undskyldning ..jeg har jo skrevet ny vægt til dig :)))
hilsen eber
13 år8. februar 2011 kl. 13:42
Lexus (slettet)
Start 66,7
Søndag: 65,2
- 1,5 kg
Søndag: 65,2
- 1,5 kg
13 år8. februar 2011 kl. 19:18
Belfast (slettet)
Jeg plejer at veje mig hver dag, men prøver i en periode kun at veje mig en gang om ugen...
Jeg kan næsten ikke lade være men har dog endnu ikke snydt!!
Jeg er vildt spændt på hva væggten siger søndag morgen :0)
Jeg kan næsten ikke lade være men har dog endnu ikke snydt!!
Jeg er vildt spændt på hva væggten siger søndag morgen :0)
13 år10. februar 2011 kl. 21:23
bruger slettet
Wow, det er da flot at du kan holde dig væk? Det ville jeg aldrig kunne. Ved godt at det måske ikke er så godt (det siger de i hvert fald) men jeg kan simpelthen ikke lade være. Det er det første jeg tænker når jeg slår øjnene op.
13 år10. februar 2011 kl. 21:59
SNBS (slettet)
Jeg kender det alt for godt, jeg vejer mig flere gange om dagen:( og kan simpelthen ikke gå i seng uden at vide hvad jeg vejer.
Mit mål til søndag er 64,6 og lige nu siger den 64,4 men jeg skal også i byen i morgen og spise, bowle og drikke, så skulle jo gerne have nogle 100 gr. at give af, så vægten ikke er alt for slem søndag morgen:)
Har ferie i næste uge, så der bliver det endnu sværer at holde sine rutiner, når man både har mand og børn hjemme:) Så søndag i næste uge bliver nok endnu være at kigge på vægten..
Mit mål til søndag er 64,6 og lige nu siger den 64,4 men jeg skal også i byen i morgen og spise, bowle og drikke, så skulle jo gerne have nogle 100 gr. at give af, så vægten ikke er alt for slem søndag morgen:)
Har ferie i næste uge, så der bliver det endnu sværer at holde sine rutiner, når man både har mand og børn hjemme:) Så søndag i næste uge bliver nok endnu være at kigge på vægten..
13 år11. februar 2011 kl. 12:50
Belfast (slettet)
Jeg kan ikke komme til at veje mig før mandag morgen , men jeg vil alligevel rigtig gerne være med... håber det er iorden...
Belfast
Belfast
13 år11. februar 2011 kl. 21:13
Starvægt 72,0 - søndag morgen 71,5 - så minus 500 g til mig :O)