Ros :0)

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Ros :0)
Jeg føler mig top-motiveret for tiden, så det har faktisk været let at overholde diæt og trænningsprogram - og det kan allerede ses på vægten :0)

Jeg går nu og glæder mig til igen at kunne tage de lækre jeans på, der ligger og venter - og jeg glæder mig til et forår, hvor det bliver en fornøjelse at købe nyt tøj.

Jeg nyder også virkelig at lave mad for tiden - og selv indkøb er en fornøjelse, når der skal fyldes op med frugt og grønt.

Så en stor ros til mig for at holde kursen og den postive indstilling ;0)

13 år5. januar 2011 kl. 18:23
For første gang i lang tid kan jeg rose mig selv :D
Har været til dans 4 dage i træk
Har ikke spist slik siden søndag og er nu ved at komme ud på den anden side af sukkerafvænningen.
Jeg synes jeg er blevet meget mere motiveret til at tabe mig igen efter at have stået stille i næsten et år.

Et plus er at min kæreste også vil melde sig ind i fitnesscenter nu så han kan komme i form til politibetjentsprøven, så det ligger et lidt større pres på at jeg skal få lettet numsen og komme ud af døren :D
13 år5. januar 2011 kl. 21:39
I dag skal jeg have ros for, at jeg holder fast i alle de diæt - og motionstiltag, der virker for mig, nu på 2. uge efter nytår:

- Masser af grønt og frugt
- Lav fedt/kalorie diæt (selvfølgelig plus det sunde fedt osv.)
- Portions-kontrol
- Ingen alkohol
- Nattesøvn
- Træningsprogram hver 2. dag
- Positiv indstilling

Jeg er pt. landet på et af de her frustrerende vægt plateau'er, hvor man pludselig ikke længere taber sig i nogle dage, selvom man holder fast i de gode vaner - og måske endda går lidt op i vægt!

Så derfor skal jeg have ros for, at jeg alligevel har overholdt diæt og motionsplanen weekenden over, selvom vægten helt urimeligt steg 200 gr. fra 61 til 61,2 ;0) ...

Jeg ved jo, at nøglen til succes er at fortsætte den gode stil :0)
13 år10. januar 2011 kl. 21:09
Ros til mig: Jeg synes faktisk, at jeg er blevet rigtig god til at styre madindtaget her om eftermiddagen.

Det bliver sjældent til mine to favoritter, hjemmebagt brød/rugbrød og A38 med müesli, men grøntsager og frugt - kaffe med skummetmælk og the - er det som jeg klarer mig med de fleste dage :0)

Jeg holder også stadig fast i mit trænningsprogram hver 2. dag

Så det går fremad, og snart begynder vægten forhåbentlig også at falde igen.
13 år11. januar 2011 kl. 15:42
Jeg vil gerne rose mig selv for at have tabt 10 kg på 2 måneder, og jeg vil rose mig selv for at have modstået fristelsen så mange gange - jeg er ikke hoppet i, én eneste gang :-)
13 år15. januar 2011 kl. 13:56
Ros til mig. Jeg er begyndt at skrive ned på MADITAL og har fået styr på min morgenmad. Jeg har været i gang tre dage og har tabt et halvt kilo. Stor ros.
13 år16. januar 2011 kl. 06:20
Jeg vil i dag rose mig selv for, at jeg er tilbage på sporet efter at være faldet lidt i vandet med et par moderate ædeflip af alt det søde fredag og lørdag aften.

Igen har jeg erfaret, at der bare skal det mindste lille glas alkohol til for at opløse min (ellers ret stærke) viljestyrke, når det gælder maden.

Det vidste jeg selvfølgelig også ganske udmærket i forvejen- men nogen gange er det jo også ret rart at kunne slippe den konstante selvkontrol og bare hygge sig - så det er jo med at finde den rette balance ;0)

Og her må jeg indrømme, at der ikke var planlagt "kaloriefest" i denne weekend - så det var lidt af en smutter, men altså op på hesten igen og videre i den gode stil.

13 år16. januar 2011 kl. 17:50
Vægten falder igen - og det er bare skønt :0)

De sidste 3 dage er det gået rigtig godt med at overholde mine mål om:

- Masser af grønt og frugt
- Lav fedt/kalorie diæt (selvfølgelig plus det sunde fedt osv.)
- Portions-kontrol
- Ingen alkohol
- Nattesøvn
- Træningsprogram hver 2. dag
- Positiv indstilling

Så jeg er 2,4 kg fra mit mål om 58 kg, så det virker ikke så fjernt igen nu :0)
13 år21. januar 2011 kl. 16:47
Jeg vil gerne rose mig selv for først og fremmest at være kommet i gang med at tabe mig igen! jeg vil også gerne rose mig selv for at have klaret 3 uger på ren nupo og for min viljestyrke til at fortsætte. jeg vil gerne rose mig selv for at have læst bøger, tegnet og skrevet ned, så jeg er klar til, når jeg skal spise andet end nupo. og så vil jeg gerne rose mig selv for at have gået ned til stationen i dag i stedet for at tage bussen..

Hvor er vi dygtige!
13 år21. januar 2011 kl. 18:06
Det går rigtig godt med at holde fast i diæt og de gode vaner, og jeg er da også blevet belønnet med et rigtig godt vægttab i den senere tid.

Jeg synes nu, at målet om de 58 kg er inden for sigte .. og jeg glæder mig til snart at kunne gå foråret i møde i nogle af mine ynglings jeans :0)

Jeg er særligt glad for, at jeg er ved at have meget bedre styr på aftenerne, hvor det er blevet en fast vane at lave en skål med grøntsagsstave af agurk, peberfrugt og gulerødder - og det går godt med at nøjes med denne og så et stykke frugt.
13 år27. januar 2011 kl. 21:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });