Flot Anna, især når du har været til konfirmation.
Min torsdagsvejning er ikke så godt. Jeg har taget et kilo på.
Jeg har holdt 18 slankedage på stribe, med kalorieunderskud, og den sidste uge har det ikke kørt helt så godt og jeg har ikke ført regnskab det koster så 1 kg på plus siden.
Det passer godt med det ernæringsrådets professor siger, med at når man har kalorieunderskud sættes stofskiftet ned og hjernen siger spis.
Jeg gransker mig selv, for at se om jeg kan finde svaret på hvorfor jeg sidder fast her, det er det samme kg der ryger af og på hele tiden.
Jeg har tabt 12kg og jeg kan mærke det på tøjet, folk bemærker at jeg har tabt mig, jeg føler mig selv slankere, og jeg har ikke for meget mavesyre som jeg led af for 12 kg siden. Så mon det er min underbevisthed der modarbejder mig, udover at det er som professeren siger.
#2 af Kirsten P (slettet)
Starter lige torsdagsvejnings-tråden.
Der er røget 500 gram af siden torsdag, så min plan kører, som den skal. Planen er 500 gram om ugen. Vejer nu 89,4. Stadig under 90 - yiiihaaa. Har endda været til konfirmation i lørdags. Og jeg var bare dygtig - uden at være totalt afholdende. Målet er 72 kilo, så der er lang vej endnu. Nu ser jeg frem mod de 85 kilo. Så tror jeg, jeg vil forkæle mig selv med noget nyt tøj.
Anna