#12 af gtfh (slettet)
Er du den vi leder efter?
Du læser en tråd i debat > vægttabgtfh (slettet)
re: Er du den vi leder efter?
Er det ikke ret normalt at studerende byder ind på åbne fora og søger "materiale" at arbejde med?
F. eks. har motion-online masser af "first-posters" der er studerende eller journalister som søger frivillige til projekter o. lign. Lige i dag. f. eks. bliver der søgt efter folk der lider af og bliver behandlet for vinterdepressioner - det er da i høj grad noget der er et ømt emne.
motion-online.dk
Det har aldrig været noget problem, men alt kan naturligvis misbruges.
F. eks. har motion-online masser af "first-posters" der er studerende eller journalister som søger frivillige til projekter o. lign. Lige i dag. f. eks. bliver der søgt efter folk der lider af og bliver behandlet for vinterdepressioner - det er da i høj grad noget der er et ømt emne.
motion-online.dk
Det har aldrig været noget problem, men alt kan naturligvis misbruges.
14 år10. oktober 2010 kl. 11:56
mopsie
Jeg kan heller ikke se noget problem i at I søger interviewpersoner gennem dette forum, jeg syntes det er dejligt at nogle gider tage emner op som er så relevante for os alle.
Det er jo frivilligt om vi ønsker at svare på og deltage i deres interview. Jeg ville egentlig gerne men min pc kan ikke trække skype. Men jeg håber I får held til at finde nok personer.
Jeg har selv været testperson for nogle studerende det sidste halve år og lidt endnu fremad, jeg blev dog rekruteret gennem et sygehus.
Det er jo frivilligt om vi ønsker at svare på og deltage i deres interview. Jeg ville egentlig gerne men min pc kan ikke trække skype. Men jeg håber I får held til at finde nok personer.
Jeg har selv været testperson for nogle studerende det sidste halve år og lidt endnu fremad, jeg blev dog rekruteret gennem et sygehus.
14 år10. oktober 2010 kl. 12:15
bruger slettet
Hej gtfh og mopsie og alle Jer andre.
Tak for jeres opbakning. Det glæder os at I kan se vigtigheden af vores projekt. Vi føler at det er yderst betydningsfuld at gå direkte til kilden og få Jeres input på hvad der virker og hvad der ikke virker i forhold til at tabe sig og vedligeholde det opnået vægttab. Vi kan alle få gavn af udkommet.
Desværre er der ikke så mange der har meldt sig hos os endnu og vi vil gerne endnu engang opfordrer dem af Jer, der kunne være interesseret i at medvirke i et interview til at skrive til os på mail marenlisela@hotmail.com
Vi svarer også gerne på evt. spørgsmål på ovenstående mailadresse.
Mvh Lotte og Marenlise
Tak for jeres opbakning. Det glæder os at I kan se vigtigheden af vores projekt. Vi føler at det er yderst betydningsfuld at gå direkte til kilden og få Jeres input på hvad der virker og hvad der ikke virker i forhold til at tabe sig og vedligeholde det opnået vægttab. Vi kan alle få gavn af udkommet.
Desværre er der ikke så mange der har meldt sig hos os endnu og vi vil gerne endnu engang opfordrer dem af Jer, der kunne være interesseret i at medvirke i et interview til at skrive til os på mail marenlisela@hotmail.com
Vi svarer også gerne på evt. spørgsmål på ovenstående mailadresse.
Mvh Lotte og Marenlise
14 år10. oktober 2010 kl. 21:11
Ywon (slettet)
Jeg har besluttet at postere resten af teksten i mit svar paa Lotte's og Marenlise's post til mig udenfor Madital's forum, fordi jeg foeler det ikke rigtigt hoerer hjemme her i og med at det jo egentlig ikke handler om vaegt-problemer som saadan, men derimod om forhold der har at goere med at indhente oplysninger om problemerne omkring vaegt-tab.
Derfor efterlader jeg her addressen til det website hvor jeg har posteret den samlede tekst:
amadraque.livejournal.com
Til Lotte og Marenlise:
Jeg har slettet Jeres navne, saa I optraeder fuldstaendigt anonymt... ^^
VH Ywon.
Derfor efterlader jeg her addressen til det website hvor jeg har posteret den samlede tekst:
amadraque.livejournal.com
Til Lotte og Marenlise:
Jeg har slettet Jeres navne, saa I optraeder fuldstaendigt anonymt... ^^
VH Ywon.
14 år11. oktober 2010 kl. 00:22
gtfh (slettet)
Ville som sådan gerne være med, men har ikke noget headset og så duer skype jo ikke rigtigt.
Håber at I alligevel får folk nok til jeres projekt.
Håber at I alligevel får folk nok til jeres projekt.
14 år11. oktober 2010 kl. 13:14
asia (slettet)
Hej Lotte og Marenlise
Jeg er helt sikker på, at I er kommet det rigtige sted hen for at finde interesserede personer til jeres projekt.
Held og lykke med det
Jeg er helt sikker på, at I er kommet det rigtige sted hen for at finde interesserede personer til jeres projekt.
Held og lykke med det
14 år31. oktober 2010 kl. 04:49
Tak for dit indlæg. Vi er glade for at høre fra dig. Vi vil meget gerne interviewe dig og høre mere om dit vægttabsforløb. Vi vil derfor bede dig om at kontakte os på marenlisela@hotmail.com , så vi kan fortsætte vores korrespondance og aftale nærmere.
Mvh Lotte og Marenlise.