Dumme sukker!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Dumme sukker!
Nogle lækre opskrifter uden sukker eller sødemiddel er meget velkommen :)
Har i nogen med abrikoser, det ligger jeg nemlig inde med..
14 år29. maj 2010 kl. 18:50
Hej med jer alle i denne tråd
Jeg kunne også godt tænke mig at være med, men jeg er lige nød til at høre hvordan, det i praksis gøres for er det kun sukker, der skal skæreres ned på eller er det også stivelsen som i hvidt brød, pasta, ris og kartofler, derfor ville det være dejligt hvis en af jer kunne forklare mig hvordan i gør det.
14 år30. maj 2010 kl. 20:28
Jeg tror det individuelt :)
Men jeg spiser kun groft. Dvs brune ris, rugbrød, 100% fuldkorn knækbrød og nok også fuldkorns pasta :)
14 år31. maj 2010 kl. 14:33
Under gode råd har jeg skrevet et indlæg om Krom til at tage sukkertrangen. Det er ikke noget jeg har erfaring med, men måske er det værd at prøve.
14 år31. maj 2010 kl. 16:22
For højt sukkerindtag kan give krommangel :) Har jeg lige læst i Sukkerbomben..
14 år31. maj 2010 kl. 23:42
Jeg skal også være med til sukkerafvænning! Trænger meget til det... Så må jeg hellere begynde fra i morgen, eftersom det er for sent i dag.
14 år1. juni 2010 kl. 11:36
Dagen er da ikke gået?
14 år1. juni 2010 kl. 11:39
Jeg er også med :)
Har pt. lavet et væddemål med min veninde om intet sukker eller alkohol til og med d. 21. juni! (Sidder med eksamener op over begge ører, så ingen byture til mig). Har holdt det i 5 dage nu. Derudover spiser jeg heller ikke hvidt brød.
Men hvad er egentlig tilladt? Cola Zero? (Min kæreste mente, det i så fald var en "lappe-løsning")
14 år1. juni 2010 kl. 11:57
Det kommer vel an på om det kun er sukker eller om det (for dig) gælder at du må indtage sødemidler.

Som jeg har forstået på trådstarter er det kun sukker, så bestemmer man jo selv hvad man ellers ligger i ordet sukker :-)

Vh Karin
14 år1. juni 2010 kl. 13:23
Selvom du har grovædt 2 poser småkager til morgenmad kan du sagtens starte nu :) !

Alt er vel tilladt :)
Bare lad være med at drik for meget af det.. Du ender bare med at blive afhængig.
14 år1. juni 2010 kl. 21:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });