Jeg har brug for…

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Jeg har brug for…
Det er da super fint at vægten er faldet !! Jeg ved godt 100 gram kan føles af lidt, men når du er dernede vægtmæssigt skal der også kæmpes lidt mere for hver 100 gram. Du har oven i købet været til fest uden at tage på - nej du har endda tabt dig trods fester :)

Bare fortsat og tag gerne nogle gode gåture eller hvad der nu passer dig :)
14 år25. maj 2010 kl. 10:40
re: Jeg har brug for…
Tak Lilja :)
Du har selvfølgeligt fuldstændig ret...!
Jeg var bare ret skuffet, men kan da godt se nu (hvor du har sat tingene lidt i perspektiv), at det jo faktisk er et okay resultat - tingene taget i betragtning. :)
14 år25. maj 2010 kl. 11:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });