#12 af rdrd (slettet)
Brug for råd
Du læser en tråd i debat > vægttabrdrd (slettet)
re: Brug for råd
Der var en i Dr. Phil, der havde samme problem. Hun kunne simpelthen ikke forstå, hvorfor hun ikke tabte sig. Indtil der blev sat skjult kamara op ved køleskabet! Det viste sig at hun gik i søvne og spiste det meste af natten.
14 år11. maj 2010 kl. 20:27
Aj82 (slettet)
re: Brug for råd
Hej med dig!
Jeg har samme problem - dog ikke varet sålænge som dit.
Men jeg fik et råd om at lave noget styrketræning ved siden af konditionstræningen, da det giver flere muskler. I starten vil jeg tage på da muskelmasse vejer mere. Men men men, jo flere muskler jo bedre er din forbrænding :-) dyrker man det samme motion hver dag, vænner kroppen sig til det, og så hjælper det faktisk ikke rigtigt. Så derfor skal man variere det! Temmelig træls, men desværre sandt :-(
Jeg prøver mig frem med de godr råd jeg har fået, og jeg vil ønske dig mange gange held og lykke med dit 'projekt'! :-)
Hilsner fra AJ
Jeg har samme problem - dog ikke varet sålænge som dit.
Men jeg fik et råd om at lave noget styrketræning ved siden af konditionstræningen, da det giver flere muskler. I starten vil jeg tage på da muskelmasse vejer mere. Men men men, jo flere muskler jo bedre er din forbrænding :-) dyrker man det samme motion hver dag, vænner kroppen sig til det, og så hjælper det faktisk ikke rigtigt. Så derfor skal man variere det! Temmelig træls, men desværre sandt :-(
Jeg prøver mig frem med de godr råd jeg har fået, og jeg vil ønske dig mange gange held og lykke med dit 'projekt'! :-)
Hilsner fra AJ
14 år26. maj 2010 kl. 13:29
problemet er jo bare, at hvis jeg ikke obs hele tiden, så tager jeg yderligere på - dvs. med den motion jeg dyrker nu + det lave indtag af kcal kan jeg lige med nød og næppe holde mig på ca. samme vægt. Hvis jeg bare slappede lidt mere af og levede lidt míndre..hvad skal man kalde det...kontrollereret, så ville jeg straks tage på. Det virker lidt absurd, synes jeg, at min krop kan tage på af så få kcal.