Det kunne godt lyde som om at du har et for lavt blodsukker? Det lyder ikke som du får ret meget mad, når man også tænker på dine ugentlige løb? Og det er velkendt, at uden mad og drikke duer helten ikke :-)
Måske du skulle sørge for at få lidt flere hurtige kulhydrater ind imellem?
Håber du finder ud af hvad du kan godt :-) Og god bedre med dig D2200.
#2 af FruT (slettet)
Jeg har den seneste måned siddet med et projekt hver aften efter mit fuldtidsarbejde og hele weekenden. Det er gået fint indtil denne uge. Jeg er konstant træt. Jeg er endnu engang faldet i søvn ved skrivebordet og er derfor ikke særlig produktiv.
Jeg sover i gennemsnit 7 timer, hvilket vel burde være nok...?
I denne uge har jeg løbet 9,5 km 4 gange. Om morgenen spiser jeg enten ylette med ymerdrys eller havregryn m rosiner. Frokost plejer at blive noget salat, rugbrød og eller kød af en art, det samme til aftensmad. Jeg spiser frugt eller rosiner mellem måltiderne. Jeg har ikke spist slik, kager, chips eller chokolade de sidste to måneder og de seneste to uger har jeg desuden heller ikke drukket alkohol, spist ris eller pasta eller andet brød end rugbrød.
Lige nu har jeg har virkelig lyst til gå i krig med en ordentlig omgang sukker, for at holde mig vågen (og da også af bare ren og skær lyst).
Jeg plejer at drikke grønt the, men for det seneste synes jeg ikke det har hjulpet meget. Jeg prøver at begrænse mit kaffe-indtag, da det gør mig skidt tilpas i for store mængder. Jeg er lige faldet i og har drukket to store kopper mellem-stærk kaffe med sukker og mælk og lige nu har jeg det enormt skidt. Jeg ryster lidt og har det varmt, næsten som om jeg har tømmermænd el. lign.
Jeg har en deadline med mit projekt om halvanden uge og jeg har brug for at være frisk og klar i hovedet, så jeg kan give den gas indtl da. Mit vægttab har jeg nedprioteret indtil da, bare jeg ikke tager på.
Nogle gode råd, til hvordan jeg kan holde mig vågen?
Ellers tak for megen god inspiration i de forskellig fora.
De bedste hilsner
D