Hej Asta Elise
Jeg har ikke brug for at melde ind dagligt, men jeg læser jeres indlæg og følger med :-)
Jeg synes, du klarer det rigtig flot. Og du har bestemt ret I, at det er godt at tale positivt til sig selv hver dag og minde sig selv om, hvad det er man ønsker. Så du gør det rigtige, selvom det godt kan føles lidt fjollet i starten.
Jeg tænker mig selv som slank hver dag. Forestiller mig følelsen, når jeg når målet. Det hjælper mig til at holde stand mod fristelserne. For de er jo hindringer på vej mod målet, ikke.
Her går det fint. Jeg holder det halve kilo om ugen, jeg har sat som mål, jeg skal tabe mig :-)
Knus Anna
#2 af annap (slettet)
Når jeg har skiftet min lille datter, har jeg sagt "Slank og Rank" højt for mig selv. Jeg kan mærke at ryggen retter sig op, når jeg siger ordene højt. Min appetit har været helt under kontrol og jeg har med største selvfølgelighed spist lidt rugbrød og et æble, mens børnene fik pandekager til eftermiddagsmad.
Måske er det en slags selvhypnose eller omprogrammering af underbevidstheden jeg foretager. Jeg læste en gang i en slankebog at det var en god ide at sige sit ønske om at blive slank højt, men jeg synes det lød ret åndssvagt. Nu er jeg ikke så sikker...
Maddag
Havregrød m pære, et glas mælk
En halv skive rugbrød m ost
Tre halve og et par gulerødder
En halv m ost og et æble
Osso Buco m kartoffelmos.
Hilsen Asta Elise
NB Er jeg virkelig den eneste som føler behov for at melde tilbage dagligt? Hvis der er flere, som gerne vil fortælle om det hele går op i kage eller om slankeplanen nogelunde holder, skal I være hjerteligt velkommen til at skrive videre i dise logbogs tråde.