#11 af Sannew (slettet)
Torsdagsvejning d.28.januar
Du læser en tråd i debat > vægttabSannew (slettet)
re: Torsdagsvejning d.28.januar
Min vægt gik ned med et halvt kilo, og så er jeg i mål - igen igen! Nu må jeg se om jeg holder den så jeg kan rykke ned hos vedligeholderne...
14 år28. januar 2010 kl. 20:33
angelique (slettet)
Min er gået 100g op siden sidste uge men jeg har absolut heller inter gjort for at veje/indtaste særlig meget og holde mig i underskud og jeg har heller ikke dyrket noget motion så jeg er faktisk ok positiv over at den ikke er gået mere op.
Har faktisk været rigtig slatten hele januar og overhovedet ikke hold mål eller noget som helts. Tror bare at jeg er blevet doven af at tabe 10kg men det skal satme være slut. I februar så skal det altså køre igen så det sidste kan smiden, sgu!
Har faktisk været rigtig slatten hele januar og overhovedet ikke hold mål eller noget som helts. Tror bare at jeg er blevet doven af at tabe 10kg men det skal satme være slut. I februar så skal det altså køre igen så det sidste kan smiden, sgu!
14 år28. januar 2010 kl. 22:02
Spacy
Tillykke til nogen og mere held og lykke til andre :-)
Min vægt siger nogenlunde det samme som i sidste uge (72,3) på trods af stor aktivitet på motionsfronten. Problemet er selvfølgelig at jeg spiser for meget ved siden af.
NU vil/skal jeg simpelthen til at tage mig gevaldigt sammen.
Min vægt siger nogenlunde det samme som i sidste uge (72,3) på trods af stor aktivitet på motionsfronten. Problemet er selvfølgelig at jeg spiser for meget ved siden af.
NU vil/skal jeg simpelthen til at tage mig gevaldigt sammen.
14 år29. januar 2010 kl. 07:15
biologi c
vægt 86.8kg det er ok.
14 år29. januar 2010 kl. 09:07
annetynd
Jeg vil også godt være med på torsdagsvejningen. Det er godt nok fredag i dag, men i går vejede jeg 77,1 kg hvilket er 700 g mindre end i sidste uge - og så har jeg haft menstruation. Det giver mig altid hovedpine og en ualmindelig god appetit - så det har været en kamp i denne uge.
14 år29. januar 2010 kl. 17:43