torsdagsstafet

Du læser en tråd i debat > vægttab

torsdagsstafet
start vægt 83kg
slutvægt 84kg
jeg har taget 1kg på!
øv, men har stadigvæk tabt 23kg i alt.
nu vil jeg se fremad,og holde vægten
.evt tabe de sidste 6,6 kg.
træne en masse og passe på med min kost.
15 år22. oktober 2009 kl. 08:25
re: torsdagsstafet
Ej hvor ærgerligt.

Jeg har tabt 1,2kg siden sidste uge :) Mangler kun 2,9 kg før jeg rammer den magiske BMI på 25.

Så den står bare på masser af motion og sund mad i fremtiden.
15 år22. oktober 2009 kl. 08:39
Jeg var lige inde og kigge på min vægtkurve. I dag var vægten nemlig faldet lidt igen. Det er begyndt at gå bedre med at kurven har en nedadgående tendens. Faktisk hvis jeg kigger præcist en uge tilbage og sammenligner med i dag, så er resultatet fantastisk:

Sidste torsdag 86,7
Denne torsdag 85,2

Dvs. et vægttab på 1,5 kilo. Det er jo vildt.
MEN det skal lige siges at den der sidste torsdag vist bare var et bump på vejen med et vildt udsving på vægten. Dagen før og dagen efter vejede jeg 86, så reelt er vægttabet nok kun 800 g, men det var sjovt at sige 1,5 kilo hihi. Jeg har sat et mål om at nå 84 kilo inden på lørdag, men 1,2 kilo på to dage er vist ikke realistisk. Så jeg tror jeg går ind og sætter mig et nyt mål i stedet for at vente på nederlaget ;-) Nu har jeg det nemlig lige så godt med de sidste dages tendens på kurven.
15 år22. oktober 2009 kl. 11:03
Ved I hvorfor vægten er gået op eller ned? Det er der det er interessant for mig, der jeg kan lære noget (om mig selv).
15 år22. oktober 2009 kl. 11:55
Jeg deltager ikke selv i stafetten i sidste uge, men begynder denne uge på 61,1 - mere end et kilo højere end min laveste vægt i forrige uge (59,6). Jeg har spist fornuftigt og er kommet i gang med motion igen, så jeg mener det 'blot' er træg fordøjelse, der giver et udsving. Det er også muligt at denne vægt er mere reel, og den lave vægt var et udslag i tarmindholdet.
15 år22. oktober 2009 kl. 12:10
Min vægt står på det samme, som den gjorde sidste torsdag. Men det meste af ugen har den ligget et halvt kilo højere end den gør nu (og gjorde sidst).

Nåmen, jeg må vel bare fortsætte og satse på etfald snart igen!
15 år22. oktober 2009 kl. 12:44
Hej.
For 14 dage siden 70 kg, i dag 70 kg, så desværre står det i stampe. Jeg ved godt hvorfor, og trænger til et spark i røven:)
Heidi
15 år22. oktober 2009 kl. 20:08
Vægten siger i dag 60,8 kg, en motiverende nedgang på 300 g allerede. Fra på torsdag VIL jeg have en vægt under 60 kg. Jeg må ud at gå.
15 år23. oktober 2009 kl. 12:25
60,2 - jeg når det!
15 år24. oktober 2009 kl. 08:55
Hvor er det godt gået :o) !!
Har selv været i en periode uden indtastning og vægten ligger og svinger 1 kg op og ned. Denne uge var jeg endelig nede og vende 70,5, men er nu tilbage i 71'erne. Nu skal jeg taste ind igen. Ved ligesom alle I andre, at det hjælper! God weekend :o)
15 år24. oktober 2009 kl. 09:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });