Min fede familie

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Min fede familie
man kan vel i realiteten godt smide 5 kg på en uge hvis man forbrænder nok... det hele handler jo om indtag og forbrug. Eksperterne siger at man skal forbrænde 7000kcal for at smide 1 kilo... hvis man kigger på deres overvægt og holder i tankerne at deres store kroppe kræver mere energi så er det måske ikke helt urealistisk... især ikke hvis overhalvdelen af kiloene kommer fra vandtab. De skal så forbrænde knap 18000 kcal (hvis bare halvdelen af vægttabet er vand) på en uge hvoraf en del af disse kommer direkte fra mindsket indtag af mad... plus de dyrker motion hele tiden...

bare lige mine tanker om deres projekt....
15 år24. september 2009 kl. 18:22
hej gine når du siger 7000 kcal for et kilo, så mener du vel også med væske regnet med? for hvis det er ren fedt er det jo ca 9000 kCal. ;)
15 år25. september 2009 kl. 08:56
De bliver ikke vejet hver uge - tror der gik tre uger den ene gang - og måske to uger en anden gang. Ellers ville det jo også være lidt vildt hvis de bliver vildt skuffede når de ikke taber mere end to kilo.
15 år30. september 2009 kl. 09:01
ja det er mere forståeligt så på den måde ;)
15 år30. september 2009 kl. 11:00
Jeg ser det også, når det lige passer ind. Og en person på 140 kg kan da nemt smide 4-5 kg på en uge. Ikke hver uge, men ind imellem.
Det svarer jo bare til at en på 70 kg smider 2-2,5 kg. Det kan man godt hvis man virkelig spiser 1500 kcal om dagen og dyrker cordio træning 6 gange om ugen.
15 år2. oktober 2009 kl. 23:25

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });