Tog 1 kg på i løbet af natten?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Tog 1 kg på i løbet af natten?
Jeg er helt enig med dig i at et kilo ikke kan komme ud af den blå luft, og jeg tror bestemt det må skyldes misvejning, enten den ene eller den anden vej. Jeg synes ikke du skal hænge dig i det, men blot konstatere at din badevægt er lunefuld. Det kan selvfølgelig også være, du ahr gået ned for at spise i søvne. :-D
15 år23. september 2009 kl. 07:15
Haha ja jeg tror jeg vil holde fast i forklaringen om at jeg var nede og spise i søvne ;)
Min vægt fortsætter langsomt nedad som den plejer, det er så underligt med det der ekstra kilo som jeg lige skal af med igen.
15 år23. september 2009 kl. 21:55
Hej Bianka, det kan skyldes at du rent faktisk har været i væskeunderskud og da din væskebalance kom i orden igen, har du taget et kilo på, hvis feks der i nogle dage har været for lidt salt i din kost, eller du har drukket meget kaffe eller te nogle dage - det er jo vandrivende.. ja der kan være mange årsager til væskeunderskud.

men ellers er der jo den mulighed at bruge målebånd en gang i ugen:) men tror ikke det er godt at veje sig hver dag, netop fordi der er så mange ting der kan spille ind ift vægten.
15 år25. september 2009 kl. 09:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });