Ny tråd til ROS !

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Ny tråd til ROS !
Jeg vil rose mig selv for påny at få sat fut i forbrændingen med løbeture og skiftende aktiviteter gennem min ellers stillesiddende dag. Og for at være god til at vende tilbage når jeg bliver slået ud af kurs.
15 år21. september 2009 kl. 15:38
Og jeg skal have ros for at have spist fornuftigt de sidste 5 arbejdsdage, selvom de har været aldeles heftige...mine "lynproducerede madpakker" har bestået af portionspakker m. røget fisk, salat og et par gulerødder. Efter den ene arbejdsdag skulle jeg videre til et andet hospital - som pårørende - og kom sent hjem. Havde så kun kræfter til fastfood, og drengene valgte pizza - men mor her valgte en kyllingesalat :D

Jeg synes, at jeg er godt på vej med mere hensigtsmæssige spisemønstre. Tidligere ville jeg, når jeg var træt/presset/stresset, både have spist meget MERE, ikke overvejet HVAD...samt suppleret med slik/søde sager bagefter...Sådan har det ikke været i denne omgang travlhed/stress - jeg har bare fortsat "den hensigtsmæssige stil"...måske er det ved at blive ny rutine/de nye vaner???

15 år21. september 2009 kl. 19:32
Wauw, Futura, det er inspirerende læsning for mig, der kæmper med netop det problem. :-) Sejt!
15 år21. september 2009 kl. 23:55
Jeg kom ud at løbe! Hurra for mig :)
15 år22. september 2009 kl. 16:55
hvor er I dygitge.. det er bare så flot at der begynder at vise sig lys i enden af tunnellen...
jeg er ved at være rigtig god til at ballancere i dette livsstilscirkus, det er ikke så svært mere, jeg bliver stadig fristet,men klarer skærene det meste af tiden - jeg tror aldrig jeg har været på ret spor så lang tid før: Godt for mig ;O) - because I'm worth it!
15 år22. september 2009 kl. 18:28
Det er nemlig rigtigt, 'dygtig'. :-)

Jeg har tabt 100 g og vil rose mig selv for at holde mig på sporet over tid. Snart er jeg under 60. Og jeg kan se det! Føler mig næsten slank, og alt mit tøj sidder godt.
15 år23. september 2009 kl. 07:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });