Ny tråd til ROS !

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Ny tråd til ROS !
nu stå rvægten stille for 3. dag... det tærer på tålmodigheden!, men jeg passer til mit navn - jeg er dygtig! for jeg er ikke faldet i overhovedet! - idag har jeg døgnvagt, og har besluttet at bruge trapperne i dette 11 etagershus, hver gang det er muligt
15 år7. september 2009 kl. 11:13
Så skriver jeg i denne tråd for første gang...
Det er bare gået rigtig godt idag.
Ingen snyd eller noget kun sunde ting og masser af det!
håber det er noget jeg kan køre videre med...
15 år7. september 2009 kl. 15:10
Jeg har klaret at have ferie i 6 uger uden at have taget på. DET synes jeg er godt klaret.
KLAP på skulderen til mig
15 år9. september 2009 kl. 11:40
Hvor er det dejligt at se al den selvros. Go girls (er her overhovedet nogen mænd?)
15 år9. september 2009 kl. 13:13
Først: hvor er det inspirerende at se hvor stærke I er og hvor godt I klarer jer! Det må jeg altså tage hatten af for :-)

Pyha jeg synes også at jeg trænger til noget ros.
Jeg har haft en ret lang, stresset uge, glæder mig til at den er overstået i morgen. Men på trods af at jeg følte mig rigtig deprimeret igår, undlod jeg at trøstespise som ellers nok er en af mine dårligste vaner og også grunden til at jeg blev overvægtig.

I stedet tog jeg en rask løbetur og fik trænet mit interval, og derefter følte jeg også at jeg havde meget mere overskud. Jeg havde planlagt at pjække fra idrætsdag på skolen idag, men jeg har taget mig selv i nakken og besluttet at tage afsted.

Og jeg har fået smurt en sund madpakke hele ugen og undgået at købe underlige alternativer til måltider i 7-eleven eller andre nemme løsninger.
15 år10. september 2009 kl. 06:58
Jeg skal have ros fordi jeg siden 25. april har tabt 13 kg. Jeg har ikke røget i 5½ uge og det går stadig nedaf med vægten (dog med en vægtforøgelse på 3 kg. da jeg stoppede med at ryge). Har siden tabt de 3 samt yderligere 2,5 ;-) Jeg cykler til og fra arbejde hver dag, hvor jeg går forbi bilen på P-pladsen for at hoppe op på cyklen. Det bliver til 100 km cykling hver uge. Jeg træner på min elskede WII næsten hver dag og synes det er fantastisk at dyrke motion. Håber jeg når målet til jul med en vægt på 56 kg. :-)
15 år10. september 2009 kl. 08:29
jeg trænger vist snart mere til trøst end ros: vægten står stille, jeg fik ædeflip idag - for første gang i 5 uger ( lille bitte ros fordi jeg har holdt ud i 5 uger) håber sandelig jeg er tilbage på vognen i morgen!!!!!
15 år10. september 2009 kl. 21:55
ja da, jeg er tilbage på vognen! med ny og højere vægt! det går sandelilg fremad!!!!!. Men så er der vel ikke andet end at klemme balderne sammen igen!
ROS for at tænke sådan!
15 år11. september 2009 kl. 10:31
ja så går det godt igen. var til ølvbryllup i går - fik naturligvi lidtforkert at spise - men undlod spiritus.. hvilket sansynligvis var årsag til at det ikke gik værre end som så. Er idag helt tilbage på sporet.. DYGTIIIIG
15 år13. september 2009 kl. 23:18
Sådan, Dygtig :)

Jeg skal have ros for at have nået mit første del-mål (at komme under 100 kg)...endda før tid, men det er helt ok :D

Jeg har sat mig et nyt del-mål: at komme under 95 kg inden 14.11. (dvs 5 kg på 2 mdr). Jeg har ikke så travlt...jeg går efter devisen "hellere langsomt, men sikkert". Jeg magter ikke en skrap kur...vil hellere indarbejde gode, holdbare vaner, som jeg så kan leve efter, når jeg en gang har nået en (for mig) tilfredsstillende vægt.

Jeg havde tænkt at belønne mig med et 4-mdr.s medlemskort til et træningscenter, men der er ikke luft i budgettet til det (forsikringerne er steget, og der kom også lige en cykelreparation). Så jeg har lagt en anden motionsstrategi: jeg har "testet" min kondi på "By på skrump"s hjemmeside (den var bedre end forventet), og til en start lavet mig et gymnastikprogram (et kvarter hver aften inden sengetid), besluttet mig for en rask gåtur af minimum en halv times varighed på ikke-arbejdsdage...samt at tage trappen på jobbet (op til 8.sal).

15 år14. september 2009 kl. 08:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });