Vægttabsstafet!!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Vægttabsstafet!!
Jeg havde, som skrevet tidligere, tænkt mig at lave en kombi af sund mad og nupo, men for at være helt ærlig, så har jeg virkelig ikke lyst til nupo. Jeg vil i stedet holde mig til 1200 kcal dagligt. Om jeg får glade smileys bekymrer jeg mig ikke så meget om, bare jeg spiser forholdsvis sundt og varieret, så betyder det ikke noget om jeg også får usunde sager, bare jeg holder mig indenfor kaloriegrænsen.
Er spændt på hvem der taber sig mest til på torsdag - personen skal i hvert fald hyldes med en masse rosende ord, det må være præmien :-)
15 år23. august 2009 kl. 12:09
altså nu tænker jeg så lige, at hvis man skal lave sådan en konkurence så skal man vel måle det i procenter af kropsvægt. fordi ellers vil det jo aldrig være et retfærdigt game. fordi min logiske tankegang siger mig at jeg vil kunne tabe mere med mine 90 kg, end en på 60 kg. hvorimod hvis det er tabt krobsvægt i procenter så er det fair for alle, hehe bare for at være lidt på tværs :-) men jeg vil da meget gerne være med også
15 år23. august 2009 kl. 13:41
Altså mit mål er kun at tabe 5, højest 10 kg, vejer lige nu omkring 58 kg., men er hverken høj eller voksen. Så, jeg vil gerne være med til at poste vægttabet herinde, ikke som en del af konkurrencen, men for at holde mig selv i ørerne, hvis det er i orden? :) Selvom jeg først startede i dag, men håber jeg kan nå at være med til "torsdagsvejningen" ^^,
15 år23. august 2009 kl. 15:13
Hej. Håber det er i oden at jeg hopper med på torsdag. Jeg har været med på siden siden 18/7 . Min vægt sagde 74 kg i morges.
Britt
15 år23. august 2009 kl. 23:36
Alle må være med, med eller uden "konkurrence".
Procenter eller kg, for mig er det ligemeget - idéen er jo bare, at vi får gang i vægttabet, ikk? :-)
Om en på 90 kg taber sig mere end én på 60 kg, kommer an på flere ting, bl.a. på hvor længe man har været igang, så det kan sagtens være fair game ;-)
15 år23. august 2009 kl. 23:37
jeg vil også gerne være med.
ikke som konkurrence, men for at
få en smule motivation. især fordi
at der hver weekend er fester - så
skal man virkelig holde sig selv i
ørerne. kan være dette hjælper!
15 år24. august 2009 kl. 16:59
.. og min startvægt er 77,3 (:
15 år24. august 2009 kl. 17:00
Hvad så folkens, hvordan går det?? Er der gang i vægttabet?

God dag til alle! :-)
15 år25. august 2009 kl. 13:40
Ved bare at jeg spiste for meget brød igår, så jeg hoppede over vægten i morges.
Tilgengæld løb jeg 3 km da vækkeuret ringede og valgte at cykle til frisøren (20 km hver vej) i stedet for at tage bilen.
Nu er der så hellere ikke mere enrgi i de muskler... :-)

Så jeg er i gang!
15 år25. august 2009 kl. 14:50
jeg føler mig godt i gang. ved også jeg bliver nød til at leve ultra sundt
hvis jeg skal til fest hver weekend. jeg hader alle de ekstra kcal, men
jeg elsker altså at feste. men jeg drikker mindst 2 l vand om dagen og
alt i alt går det godt fremad.
15 år25. august 2009 kl. 15:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });