Vægttabsstafet!!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Vægttabsstafet!!
Er der nogen som er med på en vægttabsstafet?
Jeg starter mit vægttab i morgen med en blanding af slankemad og nupo, Min vejedag bliver torsdag. Hvem er med på en udfordring? Hvem tør? ;)
15 år21. august 2009 kl. 15:42
re: Vægttabsstafet!!
Det er jeg... selvom jeg ikke er sikker på, at jeg har fattet konceptet...

Susan
15 år21. august 2009 kl. 20:26
En lille konkurence. Vi indberetter hver torsdag og ser hvem der taber mest (uden at man sulter sig selv, selvfølgelig) - det er bare for at gøre det lidt mere spændende. Hvis der går konkurrence i det, kan det være, at det bedre motiverer mig...og andre :-)
Min startvægt er ca 74 kg
15 år22. august 2009 kl. 06:27
vil gerne være med næste torsdag, ellers kan jeg ikke da undervisningen starter snart. min startvægt 83.9kg
15 år22. august 2009 kl. 14:51
Jeg vil også gerne være med og vil betragte det som et ordentlig los i røven for det trænger jeg til.

Jeg starter dog først i morgen da vi skal i byen i aften. De sidste dage har jegdesværre heller ikke været særlig god så jeg er bange for at min vægt er oppe over 70 igen :-( men det ser jeg så i morgen tidlig.

Jeg kunne godt tænke mig hvis vi kører lidt længere end til torsdag hvor vi så kan veje os første gang i fællesskab (jeg vejer mig nemlig altid hver dag) og så kan vi se om vi skal fortsætte lidt længere alt efter hvad vi kan holde til. Ville det være ok?
15 år22. august 2009 kl. 15:49
Ups, du skriver selfølgelig "vi vejer os hver torsdag".
Dvs man kan være med så længe man gider og kan holde til det.

Personligt har jeg en frist d. 12 sep. hvor jeg skal til England med mine 5 kusiner og besøge vores 7 kusine ;-)
Det glæder jeg mig vildt til og selvom det er en tøsetur så vil jeg helst ikke være for "slasket".
15 år22. august 2009 kl. 15:54
Jeg har et bryllup jeg skal til om 14 dage præcis...
Vil frygtelig gerne give det en ordentlig skalle inden da.
Start vægt 74,6 kg.
Med ønske om at der skal ryge min. 2½ kilo og gerne den lille delle på maven...
15 år22. august 2009 kl. 19:27
Super at I vil være med. Lad os motivere hinanden undervejs og bede om hjælp hvis vi "falder i" :-)
Jeg skal ha tabt 10-14 kg inden februar, så jeg har forholdsvis god tid. Også jeg har brug for et godt los i røven :-)
15 år22. august 2009 kl. 20:47
jeg vil også gerne være med :D..jeg er oppe på 76 kg i dag og vil meget gerne ned på hvor jeg er normalvægtig igen (ca. 65) så hurtigt som muligt og det her er alle tiders ide :D
15 år22. august 2009 kl. 21:46
Ja, jeg har så fået chokket!!!

71,1 kg er jeg røget op på :-(
Puha det er bare for vildt, men som sagt har jeg virkelig hygget mig i den sidste uges tid.

Jeg vil straks starte frisk op med en god cykeltur og få lagt bunden til en rigtig sund periode ;-)
15 år23. august 2009 kl. 08:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });