ROS
Du læser en tråd i debat > vægttabdygtig
re: ROS
så er et par dage gået med mest fornuft - men også lidt snyderi.. Igår var jeg bare så sulten da jeg kom hjem fra job - spiste et Äntligen med spegepølse - og et til, jeg blev lidt kvalm af det, men "så kan jeg lære det!" og få planlagt noget til det tidspunkt. Så nu tager jeg i motionscenter - jeg har nemlig fortjent lidt kvalitetstid!
15 år26. august 2009 kl. 08:44
Gine (slettet)
Jeg vil også lige være med... bliver jo helt inspireret af at læse alle jeres indlæg:o)
- Jeg skal rose mig selv for at logge på madital igen og komme i gang med vægttabet igen.
- Jeg skal rose mig selv for at have indset at jeg skal være tålmodig - dette har resulteret i et nyt mål, 15 kg. på 10 mdr frem for 10 kg på 12 uger som jeg har prøvet (flere gange) før.
- og så skal jeg rose mig selv for at have cyklet 12 km i dag selvom jeg bare kunne have blevet hjemme og lavet ingenting.
Det var min dags ros:o)
- Jeg skal rose mig selv for at logge på madital igen og komme i gang med vægttabet igen.
- Jeg skal rose mig selv for at have indset at jeg skal være tålmodig - dette har resulteret i et nyt mål, 15 kg. på 10 mdr frem for 10 kg på 12 uger som jeg har prøvet (flere gange) før.
- og så skal jeg rose mig selv for at have cyklet 12 km i dag selvom jeg bare kunne have blevet hjemme og lavet ingenting.
Det var min dags ros:o)
15 år27. august 2009 kl. 13:20
dygtig
og det var da ikke så lidt Gine!
15 år27. august 2009 kl. 22:35
KarinaHadsten (slettet)
Jeg skal ha ros for at være kommet tilbage på sporet igen igen igen fristes man til at sige.
Selvom jeg ikke tastede hele dagen i går, men kun noget af dagen føler jeg stadig jeg var i kontrol. Og vægten belønnede mig til morgen med et vægttab ift. i går på 700 g. Herligt.
I går havde jeg et par veninder på besøg og jeg skal ha ros for ikke at gå helt amok i cookies. Jeg havde givet mig selv lov at spise 2, men spiste dog 3. Men det kunne ha gået meget værre ;-)
Selvom jeg ikke tastede hele dagen i går, men kun noget af dagen føler jeg stadig jeg var i kontrol. Og vægten belønnede mig til morgen med et vægttab ift. i går på 700 g. Herligt.
I går havde jeg et par veninder på besøg og jeg skal ha ros for ikke at gå helt amok i cookies. Jeg havde givet mig selv lov at spise 2, men spiste dog 3. Men det kunne ha gået meget værre ;-)
15 år28. august 2009 kl. 07:01
Futura (slettet)
Sikken I kan!
Jeg skal også have ros for:
- at have spist rimeligt fornuftigt, selvom jeg kun havde 200 kr til hele ugens indkøb til 2 personer,
- at blive ved med at justere på måltidsfordelingen i forsøg på at finde én, der passer mig rigtig godt - og for allerede at have lavet madpakke til i morgen (weekendvagt) :-)
Jeg skal også have ros for:
- at have spist rimeligt fornuftigt, selvom jeg kun havde 200 kr til hele ugens indkøb til 2 personer,
- at blive ved med at justere på måltidsfordelingen i forsøg på at finde én, der passer mig rigtig godt - og for allerede at have lavet madpakke til i morgen (weekendvagt) :-)
15 år28. august 2009 kl. 20:34
dygtig
jeg har været en hund ved mig selv, og det har jeg faktisk ikke fortjent! Som man kan se i min dagbog, gik det alt igår og i morges:
- Men jeg vejede det jeg spiste, i stedet for at stikke hovedet i en busk, som en anden struds, og gøre som om det ikke var sket!
- og jeg fik kvalme, og tænkte: det er da for fjollet, det smager ikke en gang godt!
- og jeg sprang tilbage på sporet igen til frokost, og det viser sig at sporene passer lige præcis til mine ben,
- så fik jeg forhåbentlig lært det ;O)
- og nu vil jeg sørge for at holde mig selv igang, jeg skal op i et drengeværrelse, og pudse vægge, male loft samt sætte glasvæv op!
- Men jeg vejede det jeg spiste, i stedet for at stikke hovedet i en busk, som en anden struds, og gøre som om det ikke var sket!
- og jeg fik kvalme, og tænkte: det er da for fjollet, det smager ikke en gang godt!
- og jeg sprang tilbage på sporet igen til frokost, og det viser sig at sporene passer lige præcis til mine ben,
- så fik jeg forhåbentlig lært det ;O)
- og nu vil jeg sørge for at holde mig selv igang, jeg skal op i et drengeværrelse, og pudse vægge, male loft samt sætte glasvæv op!
15 år29. august 2009 kl. 16:06
dygtig
-dagen idag er faktisk gået godt:
-nød frugt da familien fik kage til eftermiddagskaffe - det er den kage jeg bagte igår og havde pegefingeren for dybt i- den frister mig ikke idag ;O)
-Der er vejet og puttet i bøtter, så madpakken til imorgen er lavet.
-Selv morgen maden er vejet af og klar
-der kan du se moralice .... du kan jo godt .... ;O)
-nød frugt da familien fik kage til eftermiddagskaffe - det er den kage jeg bagte igår og havde pegefingeren for dybt i- den frister mig ikke idag ;O)
-Der er vejet og puttet i bøtter, så madpakken til imorgen er lavet.
-Selv morgen maden er vejet af og klar
-der kan du se moralice .... du kan jo godt .... ;O)
15 år30. august 2009 kl. 21:42
iakob
Jeg skal have ros for at kravle op igen efter at være væltet ned i et hul her i weekenden. Hvor betyder min sindstilstand dog meget for hvor sundt jeg spiser... Men idag har jeg været god - også selvom der var fristelser i huset.
15 år31. august 2009 kl. 17:50
dygtig
idag er gået godt, har helt fulgt planen. Har været fristet en del, trængt til sødt mange gange. Sluttede dagen af med DDV is, hmmm pind-isen PING PONG smager ok, men liter-isen, er temmelig intetsigende -synes jeg! but never mind, jeg fik noget der lignede noget der er "ulovligt" - og lod vaflerne ligge til sønnemanden. - og det skal jeg da ha' ros for, ikk???
15 år31. august 2009 kl. 23:19
Henter...
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });
- Jeg bare fortsætter hvor jeg slap i fredags. Hvis jeg ikke når mit mål i næste uge, så sætter jeg da bare et nyt.
- Jeg er kommet igang med 3. uge af mit løbeprogram. Det er 7 gange jeg har været ude at løbe.