ROS

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: ROS
Jeg har vist en lille personlig krise i mit vægttab. Ud af de 1000 gram jeg skulle tabe mig i løbet af 14 dage er der 7 dage og 900 gram tilbage. Weekenden og igår var da heller ikke ligefrem mine bedste dage, rent madmæssigt. Og det på trods af at jeg havde et fortsæt om nul slik og kage i 2 måneder! Men jeg er glad for at:

- Jeg bare fortsætter hvor jeg slap i fredags. Hvis jeg ikke når mit mål i næste uge, så sætter jeg da bare et nyt.

- Jeg er kommet igang med 3. uge af mit løbeprogram. Det er 7 gange jeg har været ude at løbe.

15 år25. august 2009 kl. 13:28
så er et par dage gået med mest fornuft - men også lidt snyderi.. Igår var jeg bare så sulten da jeg kom hjem fra job - spiste et Äntligen med spegepølse - og et til, jeg blev lidt kvalm af det, men "så kan jeg lære det!" og få planlagt noget til det tidspunkt. Så nu tager jeg i motionscenter - jeg har nemlig fortjent lidt kvalitetstid!
15 år26. august 2009 kl. 08:44
Jeg vil også lige være med... bliver jo helt inspireret af at læse alle jeres indlæg:o)

- Jeg skal rose mig selv for at logge på madital igen og komme i gang med vægttabet igen.

- Jeg skal rose mig selv for at have indset at jeg skal være tålmodig - dette har resulteret i et nyt mål, 15 kg. på 10 mdr frem for 10 kg på 12 uger som jeg har prøvet (flere gange) før.

- og så skal jeg rose mig selv for at have cyklet 12 km i dag selvom jeg bare kunne have blevet hjemme og lavet ingenting.

Det var min dags ros:o)
15 år27. august 2009 kl. 13:20
og det var da ikke så lidt Gine!

15 år27. august 2009 kl. 22:35
Jeg skal ha ros for at være kommet tilbage på sporet igen igen igen fristes man til at sige.

Selvom jeg ikke tastede hele dagen i går, men kun noget af dagen føler jeg stadig jeg var i kontrol. Og vægten belønnede mig til morgen med et vægttab ift. i går på 700 g. Herligt.

I går havde jeg et par veninder på besøg og jeg skal ha ros for ikke at gå helt amok i cookies. Jeg havde givet mig selv lov at spise 2, men spiste dog 3. Men det kunne ha gået meget værre ;-)
15 år28. august 2009 kl. 07:01
Sikken I kan!

Jeg skal også have ros for:
- at have spist rimeligt fornuftigt, selvom jeg kun havde 200 kr til hele ugens indkøb til 2 personer,
- at blive ved med at justere på måltidsfordelingen i forsøg på at finde én, der passer mig rigtig godt - og for allerede at have lavet madpakke til i morgen (weekendvagt) :-)

15 år28. august 2009 kl. 20:34
jeg har været en hund ved mig selv, og det har jeg faktisk ikke fortjent! Som man kan se i min dagbog, gik det alt igår og i morges:

- Men jeg vejede det jeg spiste, i stedet for at stikke hovedet i en busk, som en anden struds, og gøre som om det ikke var sket!

- og jeg fik kvalme, og tænkte: det er da for fjollet, det smager ikke en gang godt!

- og jeg sprang tilbage på sporet igen til frokost, og det viser sig at sporene passer lige præcis til mine ben,

- så fik jeg forhåbentlig lært det ;O)

- og nu vil jeg sørge for at holde mig selv igang, jeg skal op i et drengeværrelse, og pudse vægge, male loft samt sætte glasvæv op!

15 år29. august 2009 kl. 16:06
-dagen idag er faktisk gået godt:
-nød frugt da familien fik kage til eftermiddagskaffe - det er den kage jeg bagte igår og havde pegefingeren for dybt i- den frister mig ikke idag ;O)
-Der er vejet og puttet i bøtter, så madpakken til imorgen er lavet.
-Selv morgen maden er vejet af og klar
-der kan du se moralice .... du kan jo godt .... ;O)
15 år30. august 2009 kl. 21:42
Jeg skal have ros for at kravle op igen efter at være væltet ned i et hul her i weekenden. Hvor betyder min sindstilstand dog meget for hvor sundt jeg spiser... Men idag har jeg været god - også selvom der var fristelser i huset.
15 år31. august 2009 kl. 17:50
idag er gået godt, har helt fulgt planen. Har været fristet en del, trængt til sødt mange gange. Sluttede dagen af med DDV is, hmmm pind-isen PING PONG smager ok, men liter-isen, er temmelig intetsigende -synes jeg! but never mind, jeg fik noget der lignede noget der er "ulovligt" - og lod vaflerne ligge til sønnemanden. - og det skal jeg da ha' ros for, ikk???
15 år31. august 2009 kl. 23:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });