#51 af dygtig
ROS
Du læser en tråd i debat > vægttabdygtig
re: ROS
dagen i går gik lidt i vasken for mig, og det havde jeg egentlig ikke fortjent! I dag har jeg været god, ikke snydt, og dermed været god ved migselv... og det er en rigitg god ting at være, for hvis ikke jeg skal være det - hvem skulle så??
15 år22. august 2009 kl. 22:01
SiriS (slettet)
Jeg vil rose mig selv for at finde nye strategier til at tabe mig med når de gamle fejler - eller ikke er nok. Og for fortsat at holde fanen og motivationen højt selv om kiloene indtil videre klamrer sig til min krop trods højere motionsniveau og lavere kalorieindtag. Jeg synes jeg er dygtig til at være bevidst, - også når jeg spiser slik. Jeg kan stadig gå lidt amok, men aldrig uden at være bevidst. Og så går jeg faktisk aldrig helt amok længere.
15 år23. august 2009 kl. 13:51
Rov (slettet)
Var på ferie en uge, og selv om jeg ikke var picky med hvilken mad jeg
spiste (man SKAL spise røget fisk på Bornholm, ikke!? :)), så holdt jeg
lidt igen med mængden, og vi gik og cyklede mange ture. Og juhuuuu,
jeg har tabt 1/2 kg på min ferie uge!!! Var bange for at jeg ville tage på,
go me!
spiste (man SKAL spise røget fisk på Bornholm, ikke!? :)), så holdt jeg
lidt igen med mængden, og vi gik og cyklede mange ture. Og juhuuuu,
jeg har tabt 1/2 kg på min ferie uge!!! Var bange for at jeg ville tage på,
go me!
15 år23. august 2009 kl. 14:45
SiriS (slettet)
:-)
15 år23. august 2009 kl. 16:59
Anonym
Hmm.. Jeg vil rose mig selv, for, efter en laaaaaang pause, at logge ind på madital igen, det hjalp virkelig første gang, og nu er jeg 100 % opsat på at det skal virke igen! :o)
Jeg vil rose mig selv for at sparke mig selv i røven og samtidig få overtalt min veninde til at tage med mig ud på en masse gåture! :)
Og så vil jeg rose mig selv for en ny livsstil som jeg gerne vil beholde! :o)
Jeg vil rose mig selv for at sparke mig selv i røven og samtidig få overtalt min veninde til at tage med mig ud på en masse gåture! :)
Og så vil jeg rose mig selv for en ny livsstil som jeg gerne vil beholde! :o)
15 år23. august 2009 kl. 18:27
dygtig
jeg vil gerne rose mig for, at jeg holder ud med at skrive ned hver eneste dag, hvad jeg indtager. det har jeg aldrig gjort før.. og jeg snyder ikke ( mig selv) overhovedet! _og selv de dage, hvor jeg har været ond ved mig selv, læs: spist forkert, har jeg ikke været ret højt oppe i kalorier.... å det egentlig kunne forvares med at det var der plads til ! - men jeg skal lade være, og vænne mig af med at skulle have "trøst" : for jeg er god ved mig selv når jeg spiser gode ting.
15 år23. august 2009 kl. 23:18
iakob
Min ros:
* Jeg fik løbet igår.
* Igår var slikdag for familien - og samtidigt var jeg træt og frustreret. Jeg målte 50 gram slik op og knaldede dem i halsen. Det var 50 gram trælse vingummi-kalorier, men men men - jeg spiste ikke mere end de 50 gram.
* Jeg kan mærke jeg har det svært lige nu. Men jeg giver ikke op og lader ikke stå til.
* Jeg fik løbet igår.
* Igår var slikdag for familien - og samtidigt var jeg træt og frustreret. Jeg målte 50 gram slik op og knaldede dem i halsen. Det var 50 gram trælse vingummi-kalorier, men men men - jeg spiste ikke mere end de 50 gram.
* Jeg kan mærke jeg har det svært lige nu. Men jeg giver ikke op og lader ikke stå til.
15 år24. august 2009 kl. 09:07
Nillleper (slettet)
Jeg er stolt over, at jeg er ved at være på den fase, hvor jeg ikke behøver veje min mad.
Jeg er stolt af, at jeg ikke ser dette som en "kur" med at jeg laver en meget lille smule om på, hvordan jeg spiser dagligt - og dermed taber mig ganske ganske stille.
Og så er jeg drøn stolt af, at jeg vejer det mindste, jeg har gjort hidtil - trods jeg ved, jeg har vand i kroppen grundet "den tid på måneden".
Jeg er stolt af, at jeg ikke ser dette som en "kur" med at jeg laver en meget lille smule om på, hvordan jeg spiser dagligt - og dermed taber mig ganske ganske stille.
Og så er jeg drøn stolt af, at jeg vejer det mindste, jeg har gjort hidtil - trods jeg ved, jeg har vand i kroppen grundet "den tid på måneden".
15 år24. august 2009 kl. 10:28
dygtig
jeg er lidt stolt idag: min vægt var steget, trods lille kalorieindtag... Min normale resktionsmønster ville være: SÅ KAN DET OGSÅ VÆRE LIGE MEGET - og smide noget i halsen. Men det gjorde Moralice ikke, næ, hun blev sur og gal, skrev et par( tæt på) eder i dagbogen, gik ud for at ordne morgenmad, tænkte at jeg vil nu lige kontrollere igen: og vupti: vægten var som igår, end da 200 gram mindre, da jeg i begejstring sprang op og ned fra vægten en 4-5 gange -Så jeg vandt over barnet i mig! Godt skuldret Moralice
15 år24. august 2009 kl. 13:45
Marinne (slettet)
Hvor er I seje!!
Jeg fik løbet imorges selvom jeg egentlig følte jeg var ved at få lidt ondt i halsen - det er gået væk, måske skyldes det løbeturen :o)
Vi har haft større arrangementer både lørdag og søndag og alligevel har jeg tabt 100 g siden i fredags - py ha - havde frygtet at et par glas rødvin ville have fået kroppen til at bygge flere depoter end godt er!
Jeg føler mig stadig meget motiveret - mangler lige godt 3 kg for at være i mål og det går lidt langsomt, men jeg forsøger ligesom dig Moralice ikke at blive for demotiveret de dage/uger hvor vægten går op/står stille!
Jeg fik løbet imorges selvom jeg egentlig følte jeg var ved at få lidt ondt i halsen - det er gået væk, måske skyldes det løbeturen :o)
Vi har haft større arrangementer både lørdag og søndag og alligevel har jeg tabt 100 g siden i fredags - py ha - havde frygtet at et par glas rødvin ville have fået kroppen til at bygge flere depoter end godt er!
Jeg føler mig stadig meget motiveret - mangler lige godt 3 kg for at være i mål og det går lidt langsomt, men jeg forsøger ligesom dig Moralice ikke at blive for demotiveret de dage/uger hvor vægten går op/står stille!
15 år24. august 2009 kl. 14:27