jeg spiser for lidt?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: jeg spiser for lidt?
Jeg ved godt , det er så nemt bare at slynge en bogtitel ud i hovedet af folk...men nu gør jeg det altså aligevel. Mille Eigård Andersen har skrevet en hel fantastisk , hudløs ærlig bog , der hedder "Lad mig bare forsvinde"
Læs den ,,,,den sætter virklig nogle tanker igang. Og jeg skal da lige love for jeg kunne genkende mange af hendes tanker og følelser...måske kan du også...knus Sivet.
15 år24. juli 2009 kl. 17:58
re: jeg spiser for lidt?
Din kæreste bliver hos dig, fordi han ser det i dig, du selv burde få øje på. Nej - du er ikke lige så smuk og ffantastisk som alverdens supermodeller. Og ja, der er sikkert også mennesker, der er klogere eller smartere.. Men der er ingen andre, der har netop din p
personlighed. Der er ingen andre end dig, der har netop dit smil, dit grin.

Du må og skal finde ud af, hvad der er inden i dig.. Du må og skal finde ud af, at der er en masse i spejlet, som du ikke kan andet end at være glad for!

Lad være med at lyve for dig selv: Du bliver IKKE mere "glad og givende" ved at være tynd! Du skrev selv få linier efter, at "du ønsker at forsvinde". Tror du selv på, at du får det BEDRE ved at forsvinde? Tværdimod!! Du får det bedre af at blive set - og se dig selv. Blive elsket og elske dig selv.

Du er det vigtigste menneske, du nogensinde kommer til at møde. Hvis du ikke forliger dig med dig selv - godt som skidt - hvordan skulle du så kunne forlige dig med andre mennesker? Hvis DU ikke mener, du er noget værd, hvordan skulle andre så se det? Du ER noget værd. Det eneste, der siger anderledes, er dine tanker.. Og dem er du selv herre
over! Tag møde med dig selv seriøst: Opfør dig overfor dig selv, som du opføre dig overfor andre. Tilgiv dig selv, som du tilgiver andre. Vær ansvarlig overfor dig selv. Giv dig selv den kærlighed, du kaster på andre.. for ingen andre har fortjent den mere end dig selv.

Kære Asta.. Jeg håber du finde melodien.
15 år26. juli 2009 kl. 23:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });