Mellem måltider

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Mellem måltider
Jeg spiser 1,5 % for at få en ordentlig smag, og man skal jo have noget fedt hver dag. Alligevel taber jeg mig p.t. ca. 100 gram dagligt.
15 år15. juli 2009 kl. 05:40
Mit indlæg var til arnold. Jeg troede, svaret ville komme lige under hans.
Jeg talte om A38 og fedtindhold.
15 år15. juli 2009 kl. 05:42
Et dejligt mellemmåltid, synes jeg, er en smoothie. Den kan f. eks. laves af A38, lidt vailjesukker og hindbær, jordbær eller ananes mv..
Det hele blendes. Det smager godt, mætter og giver også lidt sødt.
15 år15. juli 2009 kl. 05:43
Jeg kan - til min egen overraskelse - rigtig godt lide NUPO's suppe 'Spicy Thai'. Rigtig sund kan man vel ikke kalde den slags kunstig mad, men den mætter godt og er meget kalorielet. De andre suppevarianter har jeg ikke prøvet, for de er næsten ikke til at opdrive i butikkerne. (Men man kan sikkert købe dem på nettet.)
15 år22. juli 2009 kl. 21:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });