Ny hos Weight Watchers.. points?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Ny hos Weight Watchers.. points?
Jeg har været på WW og synes deres pioint system er godt. Mange frugter "koster" point, er det ikke kun pærer og æbler som er "gratis"? Men deres system virker hvis man følger det, det er en "smart" måde at tælle kcal på og for mig er dette forum mindst lige så godt - hvis ikke bedre.
Det jeg mangler ved det her forum er at mødes én gang om ugen og blive vejet. Jeg står ikke til ansvar over for andre end mig selv, og det er ikke altid nok for mig. Så der synes jeg WW er super godt og inspirerende.
15 år18. juni 2009 kl. 12:37
Ja det gælder jo om at finde det der passer til en selv. Jeg er bare lidt modstander af at nogle skal tjene penge på min manglende viljestyrke. Men jeg har til gengæld stor respekt for dem som ved med sig selv at det er det, der skal til for at de kan holde en kur.

Men hvis det kun handler om at skulle stå til regnskab kan man jo lave en lignende (og gratis) aftale om at gå til vægtkontrol hos sin egen læge.
15 år18. juni 2009 kl. 13:30
Hej

Jeg går hos WW, fordi jeg netop lider under min manglende viljestyrke og jeg har fundet ud af at det er det jeg har brug for. Mens jeg kunne brugte denne side hoppede min vægt op og ned, men mens jeg har været hos WW er den kun gået nedad.

Jeg ved godt at der findes nogen som kan styre deres vægttab alene, men såden er jeg desværre ikke skruet sammen.

Desuden synes jeg det er dejligt at kunne mødes med nogen face2face og udveksle ideer og opskrifter og få gode tips og inspiration af.

Jeg bruger stadig siden her fordi, jeg også får mange gode inputs her og al støtte er noget værd, når man taber sig.

Mvh Buffy

P.S. Næsten alle frugter er gratis hos WW, det er ikke kun æbler og pærer, men eksempelvis banan og vindruer koster popints.
15 år19. juni 2009 kl. 10:19
Man burde jo kunne gøre det samme med nogle herinde fra. Mødes IRL en gang om ugen, veje sig og udveksle erfaringer :)
15 år19. juni 2009 kl. 22:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });