Den nye slankepille
Du læser en tråd i debat > vægttabAnonym
re: Den nye slankepille
det hele handler jo om at man skal lægge sin kost om og ikke spise fedt. hvis du gør det med denne pille vil du blive syg og få ondt i maven. så hvis du ikke ændre dine kost vaner hele livet vil du helt sikkert tage det hele på igen det er der ikke nogen tvivl om. jeg tror ikke pillen kan gøre underværker men jeg tror at den kan få folk til at forstå hvor meget fedt der er i mad og man vil tænke noget mere over hva man propper i munden.. det er det jeg tror at pillen kan gøre for folk
15 år14. maj 2009 kl. 09:39
bruger slettet
Hej... Jer der nu er gået igang.. SKer der noget? Har i ondt? Bibirkninger? osv... indtil videre er jeg også kun i det overvejende stadie... Men mangler info fra dem der bruger dem...
15 år25. maj 2009 kl. 08:43
lotte2208 (slettet)
jeg har være på dem siden de kom på markede og jeg har ikke nogen problemer. man skal bare huske at spise sundt og ikke noget med fedt i. hvis man vælger at spise noget med fedt kan man få ondt i maven men det gør bare at man ikke gør det en anden gang..
15 år25. maj 2009 kl. 08:53
bruger slettet
Det lyder jo rimeligt... Rykker vægten sig? eller kan man ikke se det endnu?
15 år25. maj 2009 kl. 11:43
lotte2208 (slettet)
jeg har tabt 3 kg siden jeg er startet på dem. så jeg siger at de virker smiler
15 år28. maj 2009 kl. 12:40
Frk M (slettet)
Jeg har taget dem siden den 11 og har tabt 6 kg
15 år29. maj 2009 kl. 22:38
bruger slettet
Hvilken kostplan har du fulgt samtidig med?
15 år2. juni 2009 kl. 13:33
bruger slettet
Hej Lotte
Jeg er ny herinde og står overfor at skulle tabe mig 13 kilo hvis jeg skal ned på det maximale af min idealvægt. Jeg er begyndt at træne og spise sundere end tidligere, men vil stadig gerne have et lille ekstra boost til kuren for at holde gejsten oppe. Ville du anbefale Alli og har du evt. hørt andres erfaringer med pillen?
Jeg er ny herinde og står overfor at skulle tabe mig 13 kilo hvis jeg skal ned på det maximale af min idealvægt. Jeg er begyndt at træne og spise sundere end tidligere, men vil stadig gerne have et lille ekstra boost til kuren for at holde gejsten oppe. Ville du anbefale Alli og har du evt. hørt andres erfaringer med pillen?
15 år3. juni 2009 kl. 23:20
lotte2208 (slettet)
hej troldepus
du spg til om alli virker. jeg vil sige jeg tror at alli kan være godt hvis man spiser meget fed mad. men jeg tror ikke at det er alli du kommer til at tabe dig 13 kg af. jeg har selv tabt 18 kg men det er ikke alli,s skyld det er helt min ejen. jeg har valgt at spise massere af grøndsager og drikke massere af vand jeg spiser kun grøndsager om dagen og lidt frugt og til aften spiser jeg grøndsager med kød til. jeg spiser ikke kartofler eller brød og hvis jeg gør spiser jeg ikke kød. slik og kager spiser jeg aldrig og jeg synder kun en gang hver anden uge. alkohol er heller ikke nogen jeg nyder. der er mange ting jeg har sagt nej til. men det har lønnet sig. jeg kan i dag passe en str 38-40 og har det meget bedre med mig selv. jeg tror at det er den rigtige måde at gøre det på. men det kan godt være lidt hårdt ind imellem.. hvis jeg spiser alli er det kun når jeg skal i byen og spise. men alli virker kun på fedt ikke på sukker og det er det du skal passe på med.. mangler stadig ar tabe mig 6 kg den skulle jeg gerne ha smidt inden jeg til november skal til thailand..
du spg til om alli virker. jeg vil sige jeg tror at alli kan være godt hvis man spiser meget fed mad. men jeg tror ikke at det er alli du kommer til at tabe dig 13 kg af. jeg har selv tabt 18 kg men det er ikke alli,s skyld det er helt min ejen. jeg har valgt at spise massere af grøndsager og drikke massere af vand jeg spiser kun grøndsager om dagen og lidt frugt og til aften spiser jeg grøndsager med kød til. jeg spiser ikke kartofler eller brød og hvis jeg gør spiser jeg ikke kød. slik og kager spiser jeg aldrig og jeg synder kun en gang hver anden uge. alkohol er heller ikke nogen jeg nyder. der er mange ting jeg har sagt nej til. men det har lønnet sig. jeg kan i dag passe en str 38-40 og har det meget bedre med mig selv. jeg tror at det er den rigtige måde at gøre det på. men det kan godt være lidt hårdt ind imellem.. hvis jeg spiser alli er det kun når jeg skal i byen og spise. men alli virker kun på fedt ikke på sukker og det er det du skal passe på med.. mangler stadig ar tabe mig 6 kg den skulle jeg gerne ha smidt inden jeg til november skal til thailand..
15 år4. juni 2009 kl. 14:38
Til gengæld, hvis man ved at man har en svaghed for rigtig fed mad, er den perfekt, MEN man skal være forberedt på at det fedt du intager, kommer ud i nogenlunde samme form/substans (stort set ikke fordøjet).