#11 af fedania
Den nye slankepille
Du læser en tråd i debat > vægttabfedania
re: Den nye slankepille
lotte2208 - det er nu du skal af med alle informationerne! Hvad koster de, hvor mange skal man tage - og naturligvis vil vi også høre om, hvilke oplevelser du har med pillerne! :)
15 år4. maj 2009 kl. 22:00
lotte2208 (slettet)
hej til jer alle sammen nu skal jeg fortælle jer lidt om mine 2 dage med alli.. jeg følger min gamle diæt den kan i se i min dagbog. stort set spiser jeg jo ikke fedt men der er jo stadig noget i mælk og brød osv.. jeg har ikke kunne mærke nogen forskel på mig selv siden jeg er startet med at tage dem jeg har ikke ondt i maven eller tynd mave jeg har det som jeg altid har haft, helt fint.. de koster 364 kr for 84 piller og du skal tage 3 om dagen kan købes på apoteket.. om alli virker det ved jeg ikke jeg følger en meget nøje diæt dewt må jeg sige. men jeg skal sige jer om der er noget om det om et par uger. hvis i har brug for at booste jeres vægttab kan i med fordel bruge chili burn det hjælp mig meget. jeg har på 4 mdr tabt mig 15 kg så det kan lade sig gøre med god motion og den rette vilje.. HUSK PÅ KUN NEJ TAK SLANKER .. men husk ikke at sulte.. i høre fra mig og skriv hvis i har nogen spg
15 år6. maj 2009 kl. 09:49
mulemba (slettet)
For det første synes jeg det er noget skidt at proppe vores krop med kemikalier. Uanset hvad bivirkningerne måtte være, er det et ikke-naturligt produkt, som du tilbyder din krop, som ellers er indrettet i en meget fin balance på alle måder.
Desuden synes jeg at den mest kendte bivirkning er ulækker: at der stille og roligt blot siver fedt ud af én. Så skal man gå med ble eller bind hele tiden!
Nej - det kunne jeg aldrig finde på! Det er livet for kort og kostbart til.
Desuden synes jeg at den mest kendte bivirkning er ulækker: at der stille og roligt blot siver fedt ud af én. Så skal man gå med ble eller bind hele tiden!
Nej - det kunne jeg aldrig finde på! Det er livet for kort og kostbart til.
15 år7. maj 2009 kl. 12:21
lotte2208 (slettet)
mulemba det er dejligt at du har holdninger til hva man skal spise og ikke spise. og dejligt at du har læst om alle bivirkningerne for produktet. skøøønt men hvis du læser mit indlæg vil du også kunne se at jeg ikke har nogen bivirkninger af produktet og jeg ikke kan mærke forskel fra før. der hvor det kommer problemer er hvis man spiser for meget fedt så kan det blive et problem. denne pille kan hjælpe dig til ikke at spise fedt for det tør du ikke. af grunden til at du kunne komme til at gøre i bukserne. sagt på dansk. jeg syntes det er ok hvis den kan hjælpe nogen til at komme vidre. jeg er på den for at smide de sidste 5 kg jeg mangler nu må vi se om den kan gøre noget for mig. så jeg kan runde mit vægttab på de 20 kg.. hva folk gør er op til dem men lige frem at gøre det til en stor sag syntes jeg er forkert .. man vælger selv
15 år7. maj 2009 kl. 15:40
fedania
Det med den fedtede afføring er jo UDELUKKENDE hvis man bruger pillen forkert. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor folk fokuserer så meget på det.
Jeg kan se herinde at min mad ikke indeholder så meget fedt, at pillen vil give mig problemer. samtidig kan jg også se, at jeg mangler at tabe 15-20 kg. Så er det vel naturligt nok, at man overvejer, om man kan få et motivationsboost ved at det går lidt hurtigere. Om man erstatter halvdelen af sine måltider med nupo, eller man tager en pille der kan forsøge ens vægttab med op til 50% - jeg ser virkelig ingen forskel. Det er jo ikke fordi nogen af os tror det hjælper at tage en pille og guffe løs af slik, chokolade, frituremad osv.
Ind i mellem har vi allesammen brug for et eller andet for at motivere os til at holde fast. Jeg har set mange indlæg her i forumet om hvordan man holder motivationen, at folk synes vægttabet går for langsomt osv. For nogle vil pillen være den motivation der gør, at de fortsætter helt i mål, istedet for at give op og svinge tilbage til de gamle vaner. Andre finder deres motivation andre steder. At mene at den ene metode er bedre end den anden mener jeg er forkert - vi har alle et fælles mål: Normalvægt. Hvordan vi kommer dertil er individuelt.
YesterdayOnceMore spørger, om den mon vil være til skade for samfundet. Det tror jeg egentligt ikke. Der skal nok være nogle der vil forsøge at misbruge pillen (folk med anoreksi eller lignende) men som jeg har forstået det, så vil virkningen på den type folk være stærkt begrænset, hvilket forhåbentligt vil få dem til at stoppe igen ret hurtigt. Jeg tror mange overvægtige vil få det boost, der gør at de starter eller fastholder en fornuftig vægttabsrejse, og forhåbentligt ender som normalvægtige. Det vil betyde færre sundhedsudgifter, og lang højere livskvalitet for rigtigt mange mennesker. Jeg håber i hvert fald, at pillen kan give folk højere livskvalitet og et liv som normalvægtig.
Jeg kan se herinde at min mad ikke indeholder så meget fedt, at pillen vil give mig problemer. samtidig kan jg også se, at jeg mangler at tabe 15-20 kg. Så er det vel naturligt nok, at man overvejer, om man kan få et motivationsboost ved at det går lidt hurtigere. Om man erstatter halvdelen af sine måltider med nupo, eller man tager en pille der kan forsøge ens vægttab med op til 50% - jeg ser virkelig ingen forskel. Det er jo ikke fordi nogen af os tror det hjælper at tage en pille og guffe løs af slik, chokolade, frituremad osv.
Ind i mellem har vi allesammen brug for et eller andet for at motivere os til at holde fast. Jeg har set mange indlæg her i forumet om hvordan man holder motivationen, at folk synes vægttabet går for langsomt osv. For nogle vil pillen være den motivation der gør, at de fortsætter helt i mål, istedet for at give op og svinge tilbage til de gamle vaner. Andre finder deres motivation andre steder. At mene at den ene metode er bedre end den anden mener jeg er forkert - vi har alle et fælles mål: Normalvægt. Hvordan vi kommer dertil er individuelt.
YesterdayOnceMore spørger, om den mon vil være til skade for samfundet. Det tror jeg egentligt ikke. Der skal nok være nogle der vil forsøge at misbruge pillen (folk med anoreksi eller lignende) men som jeg har forstået det, så vil virkningen på den type folk være stærkt begrænset, hvilket forhåbentligt vil få dem til at stoppe igen ret hurtigt. Jeg tror mange overvægtige vil få det boost, der gør at de starter eller fastholder en fornuftig vægttabsrejse, og forhåbentligt ender som normalvægtige. Det vil betyde færre sundhedsudgifter, og lang højere livskvalitet for rigtigt mange mennesker. Jeg håber i hvert fald, at pillen kan give folk højere livskvalitet og et liv som normalvægtig.
15 år8. maj 2009 kl. 09:02
bruger slettet
Hvor er det godt sagt... du har min fulde opbakning fedania. Held og lykke med de sidste kg.
Jeg skal selv smide 20 - 25 kg
Knus og hav en go' dag
Jeg skal selv smide 20 - 25 kg
Knus og hav en go' dag
15 år9. maj 2009 kl. 09:16
Muumin (slettet)
Sidder her og tænker:
Er Alli ikke bare en slags antabus for folk på slankekur?
Jeg mener: Alkoholikere tager antabus for at få en motivation til ikke at drikke - for så får de de vildt dårligt.
denne pille virker på samme måde: Folk tager den for at motivere dem til ikke at spise fedt - for så får de de vildt dårligt.
Det er jo i og for sig meget simpelt.
Pillen i sig selv gør ikke noget - den er bare med til at give en seriøs motivationsfaktor til ikke at spise fed mad.
End of story.
Ganske smart egentlig...
Er Alli ikke bare en slags antabus for folk på slankekur?
Jeg mener: Alkoholikere tager antabus for at få en motivation til ikke at drikke - for så får de de vildt dårligt.
denne pille virker på samme måde: Folk tager den for at motivere dem til ikke at spise fedt - for så får de de vildt dårligt.
Det er jo i og for sig meget simpelt.
Pillen i sig selv gør ikke noget - den er bare med til at give en seriøs motivationsfaktor til ikke at spise fed mad.
End of story.
Ganske smart egentlig...
15 år11. maj 2009 kl. 13:36
Frk M (slettet)
Jeg er begyndt på dem i dag, men må indrømme at jeg ikke helt har fidus til dem, der følger en diæt med, og alle der overholder den vil tabe sig med eller uden piller.
Men nu har min kæreste købt dem og vi deler første pakke så må jeg se om jeg vil købe flere efter det.
Men nu har min kæreste købt dem og vi deler første pakke så må jeg se om jeg vil købe flere efter det.
15 år11. maj 2009 kl. 17:44
lotte2208 (slettet)
jeg har været på pillen i 1 uge nu og jeg må sige de virker for mig jeg har tabt 1,2 kg på en uge og jeg har bare fulgt min ejen diæt så det er bare dejligt at det virker på mig.. men det er klart at det er ikke et vidunder middel. der skal stadig motion og kostomlægning til ellers bliver man dårlig..
15 år13. maj 2009 kl. 07:35
bruger slettet
Bare lige et lille spørgsmål til eftertanke: Hvad så når man holder op med pillen? Så vil de 25% fedt, som pillen påstås at lade løbe lige igennem, igen begynde at lagre sig på kroppen! Og så er man jo lige vidt! Pillen er efter min bedste overbevisning bare endnu et forsøg på et "quick fix", der lige som alle andre slankepiller og kure blot giver midlertidige vægttab, efterfulgt af vægtforøgelse. Men det er vel bare et udtryk for os mennesker konstante søgen efter hurtige løsninger på langvarige problemer. Men held og lykke til dem som prøver dem, håber bare at de bruger pillen at kickstarte en ny livsstil i stedet for som en kur! Nå, ned af talerstolen, held og lykke med vægttabet til alle!
15 år13. maj 2009 kl. 17:20