#11 af Frk Jakob (slettet)
Chili Burn
Du læser en tråd i debat > vægttabFrk Jakob (slettet)
re: Chili Burn
okay forveksler det med bla. therma power.
15 år26. juni 2009 kl. 23:15
Anonym
15 år15. oktober 2009 kl. 16:57
eua (slettet)
Tillyke til Dem, for hvem Chilli burn eller lignende produkter virker.
Jeg har selv, i et svaghedens øjeblik, købt mig en pakke af dette vinduner middel 8chillin indpakket, så det ikke ligner chilli.
Ved ikke, hvilket stof i chilli, der skulle virke slaknende, men ikke det stof, som har styrke i sig. Hvis I har prøvet at spise noget rigtih stærk indisk mad, så ved i hvordan det føles dagen efter, når det skal ud. Det brænder!!
Ingen af disse oplevelser har jeg har med Chilli burn.
Heller ikke andre oplevelser, udover jeg blev et par hundrede eller tre, fattigere.
For mig er det fup og humbuk ligesom de fleste vidunder midler.
Fortryder meget, ikke så maget, de penge, jeg har tabt, men at jeg har været så dum.
Jeg har selv, i et svaghedens øjeblik, købt mig en pakke af dette vinduner middel 8chillin indpakket, så det ikke ligner chilli.
Ved ikke, hvilket stof i chilli, der skulle virke slaknende, men ikke det stof, som har styrke i sig. Hvis I har prøvet at spise noget rigtih stærk indisk mad, så ved i hvordan det føles dagen efter, når det skal ud. Det brænder!!
Ingen af disse oplevelser har jeg har med Chilli burn.
Heller ikke andre oplevelser, udover jeg blev et par hundrede eller tre, fattigere.
For mig er det fup og humbuk ligesom de fleste vidunder midler.
Fortryder meget, ikke så maget, de penge, jeg har tabt, men at jeg har været så dum.
15 år22. oktober 2009 kl. 11:17
KarinaHadsten (slettet)
Hmmm jeg ved det ikke. Men hørte dog lige Lene Hansson sige i "Min fede familie" at det faktisk var videnskabeligt bevist at chilli virker fremmende for forbrændingen.
15 år22. oktober 2009 kl. 11:25
SiriS (slettet)
Jeg tror ikke på chili som eneste metode til vægttab, men jeg er ganske sikker på at det kan indgå - lige som rigtig mange andre små ting - i en samlet vægttabsstrategi.
15 år22. oktober 2009 kl. 11:58
eua (slettet)
Spørgsmålet gik ud på Chilli burn produktet, ikke på chilli
jeg har aldrig sagt, at chilli ikke virker på forbrændingen, for det ved jeg ikke. Der er så mange guruer, som siger så mange ting.
det er meget nærgående at tro, at hvis noget er stærk, så sætter det gang i noget i kroppen.
Der er også nok lavet flere mere og mindre seriøse undersøgelser.
Men hvis det virkede, ville alle overvægtige nok få ordineret støre mængder Chilli burn af sine læger.
jeg har aldrig sagt, at chilli ikke virker på forbrændingen, for det ved jeg ikke. Der er så mange guruer, som siger så mange ting.
det er meget nærgående at tro, at hvis noget er stærk, så sætter det gang i noget i kroppen.
Der er også nok lavet flere mere og mindre seriøse undersøgelser.
Men hvis det virkede, ville alle overvægtige nok få ordineret støre mængder Chilli burn af sine læger.
15 år22. oktober 2009 kl. 12:40
SiriS (slettet)
Jeg tror ikke på Chili Burn som eneste metode til vægttab, men jeg er ganske sikker på at det kan indgå - lige som rigtig mange andre små ting - i en samlet vægttabsstrategi.
15 år22. oktober 2009 kl. 17:54
bruger slettet
Jeg tager selv Chili Burn og har gjort det i ca. en måned og har tabt mig 7 kg. CB virker på mig ved at jeg bliver MEGET hurtigt mæt og hvis jeg spiser for meget får jeg en voldsom kvalme.
Det er ekstra effektivt kombineret med kaffe
Dette er selvfølgelig kun min erfaring
Det er ekstra effektivt kombineret med kaffe
Dette er selvfølgelig kun min erfaring
14 år6. januar 2010 kl. 08:42