Chili Burn

Du læser en tråd i debat > vægttab

Chili Burn
hej allesammen :)

er der nogen som har erfaringer med produktere Chili Burn og Weighlevel, eller som har hørt noget om dem?

Mvh Line .

15 år14. marts 2009 kl. 13:03
re: Chili Burn
eg har læst om Weighlevel i Ude og hjemme og det var ikke i en af deres reklamer. Jeg kan ikke huske om det var Arne astrup eller Jerk Langer som skrev om det. Det lød til at have en god effekt, men man skulle ikke forvente at tabe 10 kilo ved hjælp af produktet. Det kunne hjælpe med et par kilos vægttab så vidt jeg husker.

Chili burn kender jeg ikke.
15 år16. marts 2009 kl. 17:42
Chili burn skulle hjælpe godt, hvis man er gået lidt i stå med sit vægttab, da det er med til at øge forbrændingen. har ikke selv prøvet det endnu ;) men eftersom det er et naturprodukt, kan det vel ikke skade (:
15 år9. juni 2009 kl. 23:01
Bulmeurt er også et naturprodukt, men jeg vil ikke anbefale at man spiser det også selvom det hjælper mod smerter.

Det kan altid betale sig at være skeptisk/kritisk overfor nye vidundermidler/kosttilskud, især naturprodukter. Fordi virkning og bivirkninger ofte slet ikke er undersøgt godt nok.

Når det er sagt, så er det jo ikke sikkert at Chili Burn tilhører gruppen af farlige eller virkningsløse kosttilskud. Jeg kender ikke produktet.

Men jeg har læst mig til at chili har en kortvarrig positiv effekt på forbrændingen, hvis man indtager det. Det samme gør sig vil gældende om kaffe og ingefær.
15 år10. juni 2009 kl. 08:48
jeg tager et produkt der er ligesom chiliburn, der hedder body heat (jeg er billigere en chili burn).
Det har hjulpet rigitg meget på min forbrænding som ellers var gået meget ned. Det har helt klart sat skub i mt vægttab, som næsten var gået helt i stå.
15 år10. juni 2009 kl. 18:59
jeg bruger hot cayrenne det er det samme som chili burn bare meget biligere og jeg har god virkning på dette. et glas med 90 tab koster 130 kr og du skal spise 2 om dagen
15 år24. juni 2009 kl. 08:25
hej hvor kan man købe de kure i kommer med. altså chile burn og hot careynne og body heat
15 år25. juni 2009 kl. 00:02
Body heat, er det ikke effedrin? Det er da møg farligt at indtage?
Og slet, slet ikke det samme som chiliburn.
15 år26. juni 2009 kl. 15:10
effedrin produkter kan købes illegalt over nettet, bla fra Sverige og Tyskland.
15 år26. juni 2009 kl. 15:11
body heat indeholder cayennepeber og ikke andet. det kan købes på nettet, og helskost forretninger.
15 år26. juni 2009 kl. 17:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });