Når man "kun" skal tabe 4-5 kilo...

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Når man "kun" skal tabe 4-5 kilo...
Sqzee: Anne Hathaway er sq da ret tynd. Måske ikke FOR tynd, men hun er da helt sikker virkelig slank. Ugly Betty, er da ikke overvægtig, hun er da ikke engang buttet. Hun er helt normal. Jeg vil nu give dig ret med Queen Latifa, og jeg synes generelt heller ikke at kendisserne er tyndere end virkelighedens mennesker. Jeg synes at mange af de unge piger jeg kender er alt for tynde og meget tyndere end de kendte, så jeg tror heller ikke at det er dér folk henter deres inspiration når de går på sultekur.

AmalieZaar: Man kan nu ikke kun regne med størrelser, det afhænger utrolig meget af personens bygning. Jeg er meget tynd og har et lavt bmi og fedtprocent, men jeg kommer aldrig til at kunne passe bukser under str. 40. lige meget hvor mange kilo jeg taber. Til gengæld har jeg småtykke veninder, som kan passe meget mindre størrelser end jeg kan. Ved ikke hvor de gør af dellerne :-S hehe

15 år21. februar 2009 kl. 23:02
re: Når man "kun" skal tabe 4-5 kilo...
Champignon: Nej men man kan heller ikke regne med vægt, og str. er en relativ god måde at beskrive en persons str på. Hvis jeg havde deres fedt procent eller mål eller vægt skulle jeg nok have skrevet det. Tag det som en angivelse af, hvor små de tilsyneladende er, i stedet for at tage det bogstaveligt!
15 år22. februar 2009 kl. 00:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });