#12 af claus (slettet)
Melder mig på banen igen...
Du læser en tråd i debat > vægttabclaus (slettet)
re: Melder mig på banen igen...
Ja, der er ikke andet at gøre end at komme i gang med slavisk at taste alting ind - hold dig selv i ørerne, så du kan komme i gang igen - det kan godt lade sig gøre!!!
15 år11. marts 2009 kl. 17:49
KarinaHadsten (slettet)
re: Melder mig på banen igen...
Ja der skal tastes - gang på gang tror jeg liiiiige at jeg kan klare det uden at taste, men vægten står stille --- i bedste fald.
Så nu vil jeg taste - også selvom jeg stadig spiser alt for meget slik, men bare det at få fokus på at taste det, så bliver det altså bedre.
Jeg var i tøjbutik forleden og det var altså ikke så sjovt som for 9 kilo siden :-( Så der kom da lidt motivation tilbage der. Men jeg er stadig en slikmund. Jeg begynder at taste og få fokus på de dårlige vaner. Puha - bare på den.
Så nu vil jeg taste - også selvom jeg stadig spiser alt for meget slik, men bare det at få fokus på at taste det, så bliver det altså bedre.
Jeg var i tøjbutik forleden og det var altså ikke så sjovt som for 9 kilo siden :-( Så der kom da lidt motivation tilbage der. Men jeg er stadig en slikmund. Jeg begynder at taste og få fokus på de dårlige vaner. Puha - bare på den.
15 år16. marts 2009 kl. 20:04
Ja, det er sgu utroligt hårdt at komme igang igen. Jeg synes simpelthen at disse kg som gik så let og igen kom så let - at de sidder utrolig godt fast denne gang. Min vægt rykker sig i hvert fald ikke.
Men vi holder fast ;-)