#12 af bruger slettet
Therma power
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Therma power
Det var heller ikke det jeg skrev. Jeg skrev at jeg havde hørt at der var efedrin i speed og det var det der gav speed´en sin virkning. Men igen har det andenhånds fra. Så hvis du siger det ikke er sandt og du ved noget om det, jamen så har du sikkert ret. Har bare efterhånden hørt det fra flere
15 år20. februar 2009 kl. 16:21
kiralyfalvy (slettet)
jeg har også været på therma power og jeg FRARÅDER ALLE AT TAGE DETTE PRODUKT!Jo jeg tabte mig men fik nogle rigtig slemme bivirkninger. Jeg tog dem i ca 2 måneder og i de to måneder stod den på hjertebanken, svedture og jeg rystede kostant. En aften blev jeg så dårlig så jeg var sikker på, at jeg skulle dø og jeg lovede mig selv, at hvis jeg overlevede ville jeg skylle hele lortet ud i toilettet - og det gjorde jeg! De samme kan jeg sige om Super Clon (Astmamedicin som bruges fedtforbrænendene middel) det er skrappe sager og jeg taler af bitter erfaring.
15 år18. marts 2009 kl. 18:52
Suuus (slettet)
Jeg har også brugt Therma power for et års tid siden - Men er også holdt med det fordi jeg ikke kunne sove om natten selvom jeg kun tog 1 og det var jeg ret træt af efter et par mdr. Men det er også det eneste dårlige jeg at sige om TP, havde ingen andre bivirkinger og de gav mig meget godt.
15 år18. marts 2009 kl. 19:34
jannepanne
Efedrin og koffein var hovedbestanddelene i det slankemiddel, der hed Letigen. Produktet er taget af markedet pga. alvorlige bivirkninger, som bl.a. førte til dødsfald. I øvrigt har Arne Astrup været med til at udvikle præparatet.
Så husk lige at passe på jer selv og vær særdeles kritiske med, hvad I indtager i kampen for at nå en lavere vægt.
Så husk lige at passe på jer selv og vær særdeles kritiske med, hvad I indtager i kampen for at nå en lavere vægt.
15 år19. marts 2009 kl. 10:42
Koffein giver også energi, men det er jo heller ikke det samme som speed.