Therma power

Du læser en tråd i debat > vægttab

Therma power
hej allesammen. vil bare fortæle hvilke fantastisk produkt dette er! i små mængder om ikke andet til at give energi til træning! og meget bedre udholdenhed! har i nogle andre erfaringer gode eller dårlige så skriv dem lige det er altid spændene at høre!
15 år1. februar 2009 kl. 18:03
re: Therma power
Jeg kunne ikke mærke noget. Min veninde fik bare kvalme.
15 år1. februar 2009 kl. 20:37
ja der er speed i. Meget usundt for kroppen; absolut ikke anbefalelsesværdig. Har selv prøvet det for lang tid siden; tog dobbelt på eftefølgende. Havde meget fysisk ubehag og man forvirrer kroppens naturlige signaler. Eks. tørst
15 år1. februar 2009 kl. 21:33
Det er ikke noget man skal lege med læs f. eks her : (et forældet link til foedevarestyrelsen.dk er blevet fjernet)
15 år1. februar 2009 kl. 23:07
jeg har selv en kammerat, som bruger therma power og har gjort det længe og har også selv prøvet det. Der er ikke sket noget med ham, men jeg er stoppet med det efter alle de advarsler, der er omkring produktet, det er ikke for sjov, det er forbudt i DK.
man skal huske at passe på sig selv, man skal ikke tabe sig for enhver pris.
15 år1. februar 2009 kl. 23:28
jeg tog det også engang og endte med høj hjertebanken og svær ubehag hvor jeg kastede op på arbejde. Stoppede med det samme og smed resten ud. Det er et farligt produkt.. tag hellere motionsruten til vægttab så du også får et godt velbefindende =)
15 år18. februar 2009 kl. 16:52
Der er ikke speed i therma power. Det består af efedrin som bliver forstærket af koffein, som der også er i.
15 år18. februar 2009 kl. 19:03
Nej men der er efedrin i speed, som er det der er med til at give speed sin virkning; ergo går det ud på et. Dårligt formuleret men går ud på det samme
15 år20. februar 2009 kl. 10:54
Nej. Det har muligvis en speedligende virkning, men det er stadgi 2 forskelige ting
15 år20. februar 2009 kl. 11:06
Altså jeg har hørt flere gange at det er efedrinen der giver speed sin virkning, men det er som sagt for andenhåndskilder - jeg gør mig ikke så meget i de ting...
15 år20. februar 2009 kl. 11:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });