Hjælp til at holde gejsten oppe!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Hjælp til at holde gejsten oppe!
Superwoman:
Så må du jo hellere få opskriften. Jeg skrev den ind på dk-kogebogen for noget tid siden: dk-kogebogen.dk

Lige i øjeblikket arbejder jeg på at fjerne sukker/sødemiddel ved at erstatte det med frugt (æblegrød og lign.) Ananas stykker er også godt, da ananas ofte er meget sød. Opskriften kan også laves helt uden hvedemel. Du erstatter bare hvedemelet med f.eks. grahamsmel eller rugmel:)
15 år7. januar 2009 kl. 20:00
re: Hjælp til at holde gejsten oppe!
Esti - det lyder altså som en rigtigt god kage :-D jeg elsker hindbær (og generelt bær) i kager...du må lige holde os opdaterede mht kagen...det er jo rart at kunne lave en kage som både smager godt og som man ikke behøver at spise med alt for dårlig samvittighed.
15 år7. januar 2009 kl. 20:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });